Gluténmentes SPAR sajátmárkás chipsek

A chipsekkel eddig sajnos ráfáztunk. A közelmúltban még arról is kiderült, hogy tartalmaz glutént, amit eddig 100%-osan gluténmentesnek hittünk.
Sokan fordultatok hozzám azzal kapcsolatban, hogy most akkor chipsek közül van egyáltalán olyan, amit fogyaszthatunk?
A SPAR sajátmárkás chipseiben reménykedtem, az összetevők szerint mindig is rendben volt, viszont sajnos volt már rá példa más esetekben, hogy hiába stimmeltek az összetevők, a glutén bizony lemaradt a csomagolásról...
Írtam a gyártónak, most érkezett meg a válasz:

"Bejegyzése kapcsán egyeztettünk illetékes kollégánkkal. Információink szerint a gyártó megerősítette, hogy az alábbi SPAR chips termékek keresztszennyeződés által sem tartalmaznak glutént:
SPAR CHIPS SÓS 200G

SPAR HULLÁMCHIPS SÓS 150G

SPAR HULLÁMCHIPS PAPRIKÁS 150G"

Számomra ez a nap, a hét és a hónap híre is! :) 

(Mikulás, ugye olvasod? :) )

sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

2 hozzászólás

  1. Jajj de szuper ^^ És lay'sben szerinted megbízhatóak azok az ízek,amikben nincs glutén ? (mert van amiben van ugye , van amire meg nincs írva)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, nekem a paprikás nagy kedvencem!
      Sajnos a Lays nem megbízható. Kérdeztem őket és azt a választ kaptam, hogy minden szennyeződhet, így sajnos nem tudják garantálni. :(
      http://glutenmenteselet.blogspot.hu/2015/10/lays-cheetos-allergen-informacio.html

      Törlés