McDonald's jegeskávé gluténmentes

Nem vagyunk nagy McDonald's-ba járó társaság (hála Istennek), de azért néha-néha beugrottunk egy (régen) sajtburgerre vagy csibeburgerre, mostanában McFreeze-re vagy kertszsalátára. Ahogy megérkeztünk Pécsre, benn volt a postaládánkban egy "kuponfüzet"- inkább lap - amin egy csomó kedvezmény volt. Már készültem rá, hogy számomra semmi érdekeset nem találok, maximum a sültkrumplit (valahol olvastam, hogy mégsem biztos a gluténmentessége... vagy álmodtam? Ha valaki tud pontos infót légyszi segítsen ki!), de nagy örömömre megláttam a jegeskávét. Gyorsan előkaptam az allergén táblázatomat és boldogan nyugtáztam, hogy nem tartalmaz glutént. Bekészítettem a laktáztablettáimat és tegnap délelőtt elindultunk jegeskávézni. Nagyon finom volt! Vaníliafagyit tesznek bele (ami ugyebár szintén gm. a McDonald'sban) meg lehet kérni ízesítést, csokit vagy karamellát. Ezt én nem mertem, de aztán rájöttem, hogy valószínűleg ez is a McFreeze öntete, ami pedig fogyasztható. Legközelebb megkérdezem és akkor meglepem magam egy karamellás jegeskávéval.

Share:

2 hozzászólás

  1. en ugy tudom a sultkrumpli nem glutenmentes a mekiben, es mashol sem lehet biztonsagban enni, ha etteremben eszunk, meg kell kerni hogy ne fagyasztott sultkrumplibol hanem igazi krumplibol keszitsenek mivel elobbihez tapadasgatlokent (azt hiszem igy irjak) lisztet tehetnek, illetve meg kell kerni hogy tiszta serpenyoben uj olajjal sussek ki, hogy esetleg ne a nugets utan tegyek be sutni.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen az infót, akkor jól emlékeztem! Viszont ideje lenne a mekis allergéntáblázatot módosítani, mert így félrevezető :(

    VálaszTörlés