Gluténmentes triplacsokis brownie RIZSLISZTBŐL

Na, ez ám a full csokis finomság... és nem azért tripla, mert van benne kakaó, meg ez meg az. Ebben konkrétan háromféle csokoládé van, ráadásul az egész süteménybe összesen 0,5 kg csokoládé került. Gondolhatjátok, mennyire isteni ♥ Nálunk az egész család közös kedvence, és hiába rizslisztes süti, mégsem sorolnám a gazdaságos gluténmentes élet receptjei közé, ugyanis a 0,5 kg csoki miatt a végösszeg abszolút nem lesz gazdaságos... csak isteni finom! :D

Hozzávalók

  • 300 g gluténmentes étcsokoládé
  • 320 g vaj
  • 4 tojás
  • 1 tk. vanília aroma
  • 1 csapott tk. só (nagyon jól kihozza a csoki ízét)
  • 180 g porcukor, vagy ennek megfelelő mennyiségű édesítő
  • 230 g rizsliszt
  • 100 g gluténmentes tejcsokoládé
  • 100 g gluténmentes fehér csokoládé
Az étcsokit feldaraboltam, majd a felkockázott vajjal együtt vízgőz felett megolvasztottam őket. Mikor gyönyörű, fényes csokimassza lett az egész, lehúztam a tűzről és megvártam, míg picit hűl, majd egyesével belekevertem a tojásokat. Hozzáadtam a vanília aromát, a sót, a cukrot, a lisztet, alaposan eldolgoztam robotgéppel, végül mehetett bele a miniatűr darabkákra aprított tej- és fehércsoki is.
25x35 cm-res tepsit kibéleltem sütőpapíttal, eloszlattam benne a csokis masszát, majd 175 fokos sütőben 25 percig sütöttem.
Vaníliafagyival a legeslegfinomabb, magában csak szimplán mennyei! :)





Share:

2 hozzászólás

  1. Szia! Én nem vagyok gluténérzékeny, viszont van a családban, aki igen. Szeretném megsütni neki ezt a sütit, de nem tudom, hogy melyik csokik gluténmentesek, amiket sima boltban be lehet szerezni. Tudnál ebben kérlek segíteni?

    VálaszTörlés
  2. Mindent betartva..... 25 perc sütés után még folyt. Visszaraktam még 10 percre. A teteje szilárd, belül durván folyik. Még 15 perc: betonkemény. :-(

    VálaszTörlés