Pécs - Paleo központ

Képzeljétek el, annyira boldog vagyok! Pécsen, pont a mi házunkkal szemben nyílt egy Paleo bolt, ahol garantáltan glutén- és laktózmentes termékeket (is) árulnak. Még nem volt alkalmam bemenni, mert pont hétvégén voltam, amikor nem volt nyitva, de jövő héten tuti benézek, nagyon kíváncsi vagyok. Én eddig úgy voltam a paleo ételekkel, hogy tudtam, gluténmentesen készül, de ki tudja, hogy a keresztszennyeződésekre figyelnek-e. Tehát egy cukrászdában én személy szerint nem mernék megenni egy paleo süteményt, hacsak nem kérdezek rá és nem nyugtatnak meg, hogy teljesen elkülönített légtérben készült. Mert ezeket az ételeket nem kimondottan lisztérzékenyeknek készítik, tehát nem is kell annyira odafigyelniük mindenre, mint nekünk. Úgyhogy most iránydarány Paleo központ garantáltan gluténmentes termékekkel. Ne nézzetek infantilisnek, de kicsit a sors kezét is érzem a dologban, pont itt, pont a mi házunk mellett... annyira el voltam kenődve, hogy a Diétázók boltja az egyetlen hely, (jó meg a Dm-ek, meg a Spar free from termékei) ahol nyugodtan vásárolhatunk. Szidtam Pécset, amiért ekkora város létére nem tud egy olyan helyet létrehozni, ahol nyugodtan ebédelhetünk. És most tényleg boldog vagyok, végre haladunk. :)


Share:

7 hozzászólás

  1. Mi az, hogy nem??
    Végre van egy hely, ahol egy helyen van minden, sütés-főzéshez, tanácsadás!
    Húsok, sütik ,olyan édességek amelyeket máshol nem találsz. Mi kell még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Te biztos más helyen jártál, a pécsiben sajnos nincs ilyen választék (legalábbis nem volt, amikor én jártam ott). Sem sütemény, sem édesség, sem hús - volt egy fajta virsli.
      Egy gluténmentes diéta alapvetően nagyon drága, ezért sokaknak igen nehéz betartani, pedig az életük forog kockán. A paleo központos árak (gondolok itt a lisztekre, cukorpótlókra) sajnos nem a mi pénztárcánkhoz készültek.
      Pécsen inkább a Diétázók boltját tudnám ajánlani, ott van választék, kínálat és az árak is barátibbak. :)

      Törlés
    2. Szerintem Te régen járhattál ott. A kínálat már sokkal bővebb.
      Süti, édesség, virsli ilyen is olyan is ,krinolin, májas. Az árak pedig nem drágábbak mint máshol.

      Törlés