Gluténmentes étterem Veszprém - Fekete Bors étterem

Szombaton tesóm születésnapja alkalmából kirándulni mentünk. Veszprémet választottuk úticélul, már nyár óta tervezzük, hogy valamikor ellátogatunk oda. Megnéztük a Veszprém Arénát, tettünk egy nagy sétát, gyönyörködtünk a kilátásban. Szerencsénk volt, mert nagyon szép volt az idő, így még kiélvezhettük az őszi napsugarakat is.


Már előre elterveztük, hogy a Fekete Bors étteremben fogunk ebédelni, hiszen a honlapjukon is fenn van, hogy a pizzákon és a piadinákon kívül minden gluténmentesen készül, de azokat is lehet rendelni gluténmentesen. Nem volt tehát kérdés, hogy hova megyünk. 



A hölgy, aki kiszolgált minket, nagyon kedves volt, minden kérdésünkre (már pedig az én folyamatosan aggódó természetemből fakadóan volt elég kérdésünk) készségesen válaszolt. Megnyugtatott, hogy nem kell félni, teljesen külön konyhában készítik az összes ételt, a pizzák máshol készülnek, nincs esély keresztszennyeződésre.
Én rántott camembert sajtot rendeltem áfonyamártással és hasábkrumplival. Isteni finom volt, akármikor eszembe jut, meg tudnám enni :)


Apa húslevest is rendelt, azt is megkóstoltam, kiélveztem, hogy most mindent szabad. Másodiknak csülköt kért, Anya meg a Tesóm pedig fűszeres csirkemellet választottak, mézes ketchupos (meg még sok minden, csak elfelejtettem) szósszal. Ja, és nekik fokhagymás krumpli volt a köret. 


Minden nagyon nagyon finom volt, és annyira jó volt étteremben enni :) Amióta kiderült az egész, most ettem először étteremben (leszámítva az Aréna pláza Nordsee-jét). Ha rajtam múlik, ez volt az első, de nem az utolsó alkalom, hogy itt ettem. Ha erre jártok érdemes kipróbálni, az árak is barátiak. És a számlát kis cukorkákkal hozzák ki :) Nagyon jó kis hely!

(Nem reklám!)

Share:

0 hozzászólás