Szülinapom volt

Előzetesen: Ez a bejegyzés kicsit személyesebb lett, mint amilyeneket szoktam írni. Ha soknak találjátok, akkor ezt most ne olvassátok el, aki nem szeretne részletesen belemenni, mert nem érdekli, annak csak annyit: pombär, salty pattogatott kukorica és Mester boltban rendelt laktóz-és gluténmentes dobostorta és egy csudijó szülinap :)

Megint egy újabb, legjobb szülinap. Hétfőn kicsit elszomorodtam, mert drága EBF hívott, hogy nem tud visszajönni Pécsre a szakdolgozati kutatása miatt, majd szerdán összefutunk. A szülinapom estéjén elmentünk mindannyian (Testvérke, Vixa, Bálint és én) McDonaldsba egy (fejenként, ne aggódjatok, nem vívtunk véres küzdelmet 4-en egy fagyiért) McFreez-zel megünnepelni, hogy 22 éves lettem. Kikanalaztuk, beszélgettünk, jól éreztük magunkat. Hazafelé tettünk egy kisebb sétát, megköszöntem mindenkinek, hogy velem ünnepeltek és bevallom őszintén kicsit szomorú voltam, hogy lassan véget ér a 2013-mas napom. Imádom egyébként, ha szülinapom van, 22 év ide vagy oda.


Még a lépcsőházban felfelé is hálálkodtam a kis kirándulásért, mert olyan jó érzés volt, hogy ez az egész csak rólam szólt és miattam történt. Aztán kinyitottam az ajtót, beléptem, hopp egy lufi. Gondoltam Szatika (testvér) mielőtt elindultunk, gyorsan felaggatott egy lufit, csak a sietségben nem vettem észre. Lépek beljebb, még egy lufi... meg még egy, meg még egy... meg egy torta gyertyákkal, szülinapos zene...és sehol senki. Néztem, mint Rozi a moziban, hogy ez meg hogyan lehet, hiszen MINDENKI jött velem... Pár másodpercnyi emlékezetkiesés után drága EBF előugrott a szobából, én meg a nyakába!!


Kis lakótársával együtt lejöttek és amíg mi sétálgattunk meg fagyiztunk, Szatika végig tartva velük a kapcsolatot, előkészültek. Iszonyatosan nagy meglepetés volt!! Pombär, Salty pattogatott kukorica, és glutén és laktózmentes dobostorta volt a party csemege. Gyönyörű volt a torta és isteni finom!
Most először vállalom az arcomat is, és feltöltök Nektek néhány képet az ünneplésről :) Nézzétek milyen csodaszép a torta és mennyire édik, akik ilyen meglepetést szereztek nekem!


Köszönöm szépen mindannyiótoknak, hogy ilyen nagy szeretettel ekkora örömet szereztetek, külön Szatika főszervezőnek! <3 Meg a kis átverő Ebf-nek, aki színésznőnek is elmehetne, olyan jól beadta, hogy majd szerdán találkozunk. Vixa, a kis tündér szobatárs, aki habár néha majdnem elszólta magát, azért sikerült titokban tartania a dolgot. Bálint, aki bocsánatért esedezve a nap folyamán magyarázkodott, hogy nem tud jönni, mert 6-ig órája van, és jegyzőkönyvet kell utána írnia, végül kiderült, ez is része volt az elterelő hadműveletnek. Na meg Dorka, aki végig része volt a meglepetés szervezésének és az előkészületekben nagy nagy szerepet játszott. Nagyon köszönöm Nektek <3

Share:

0 hozzászólás