Gluténmentes hamburger tál

Valahogy úgy érzem, a kreativitásom soha nem fog cserben hagyni, ha hamburgert szeretnék enni, ám de nincs idő összedobni egy hambizsemlét, akkor is hamburger lesz a vacsi. Felettébb ötletes módon úgy határoztam, hogyha gyros tál létezik, ami tökéletesen szuperál egy kis krumplival pita nélkül, akkor a hamburger tál is bizonyosan nagyon finom lesz a sok-sok belevalóval zsemle nélkül - egy kis fűszeres krumplival kiegészítve. Nagyon jól tippeltem, tényleg nagyon finom volt. Percek alatt összedobható vacsora, mégis teljesen hamburger-ízvilág. Nem utoljára készítettem. :) 

Az elkészítés nagyon egyszerű - kisütöttem néhány hambihúst (Sparban kapható Marathon márkájú, lilazacskós), amit egyébként darált húsból (+só, bors, vöröshagyma) otthon is könnyedén el lehetne készíteni, de most ezzel is időt spóroltam. 
Felszeleteltem azokat a zöldségeket, amiket amúgy is szeretek a hamburgerben (paradicsom, lilahagyma, uborka sajnos épp nem volt otthon, pedig az is jó lett volna), megmostam néhány salátalevelet. 
Felkockáztam néhány alaposan megmosott krumplit, majd tepsibe tettem őket, icipicit meglocsoltam olajjal, megfűszereztem és megsütöttem.
A végén mindent tányérokra adagoltam, a sajátomat még meglocsoltam egy kis ketchuppal - a zöldségekre mehet hambiszósz is. Tökéletes lett! :D 






Share:

0 hozzászólás