Gluténmentes rántott camembert

Nem is a recept olyan hatalmas nagy érdekesség, hanem inkább a folyamat, hogy hogyan készül. Panírozni meg olajban kisütni szerintem mindenki tud, de hogyan előzzük meg, hogy ne folyjon szanaszét a camembert sajt sütés közben?


Hozzávalók
  • 6 db camembert
  • rizsliszt
  • 3 tojás
  • tej
  • gluténmentes zsemlemorzsa
  • olaj a sütéshez
A camembert sajtokat csomagolással együtt betettem a fagyasztóba - ez azért fontos lépés, hogy "kemény" sajttal tudjunk dolgozni a panírozás során. Kb. 1-1,5 órát követően kivettem őket, félbevágtam a köröket és nekiláttam a panírozásnak. 
Rizsliszt, kis sóval és tejjel kikevert tojás, gluténmentes zsemlemorzsa, ismét tojás, ismét zsemlemorzsa. Mikor végeztem, ismét visszamentek a mélyhűtőbe körülbelül fél órára, utána sütöttem ki őket forró olajban.
Hasábkrumplival és áfonyalekvárral az egyik legmennyeibb lakoma! :) 




Share:

0 hozzászólás