Habos vaníliás krémtúró eperrel

Nem is tudom, hol kezdjem. Ott, hogy egy őrületesen egyszerű receptről van szó? Ott, hogy nálam ez egy maradékból született és ebből adódóan körülbelül 2 perc alatt el is készült? Vagy ott, hogy eszméletlenül finom, frissítő édesség lett belőle.

Igazából mindegy is, milyen sorrendben sorolom az előnyöket, a lényeg, hogy pofátlanul egyszerű és észveszejtően finom. 
Nincsenek pontos mennyiségek, ízlés szerint, kóstolás alapján zajlik az egész, elrontani nem lehet. :) 

Hozzávalók - ez most nagyon hasznos lista lesz, ugyanis egyedül a túró és a porcukor mennyiségét tudom megadni pontosan :D
  • maradék krém az Anyák napi képviselőfánkokból
  • 250 g túró (a krémes változat)
  • 1 tk. citromlé
  • ha van biocitromotok, akkor én lehet, hogy annak a héjából is reszelnék bele egy picikét
  • eper - amennyit szeretnétek, én szerintem 200 g körül használtam
  • 1 csapott ek. porcukor
Maradt kb. egy bögrényi az Anyák napi képviselőfánkok krémjéből és mivel annyira finom lett, eszembe se jutott, hogy kidobjam, sőt, tovább is gondoltam a dolgot.
Ahhoz a kb. bögrényi krémhez hozzákevertem a 250 g krémes állagú túrót és egy kis citromlevet. Az epreket alaposan megmostam, felkockáztam és megszórtam a porcukorral. 
Két nagy kehelyben rétegeztem a finomságot, alulra tettem egy kis epret, rá túrókrémet, ismét eper, ismét túrókrém.. és így haladtam felfelé.
Többször fogok ilyet készíteni... imádtuk! :)





Share:

0 hozzászólás