McDonald's járat

Első napok Pécsen

Sziasztok! Ismét jelentkezem, immáron Pécsről. Tegnap kötötték be a netet, este nem tudtam írni, ugyanis vásárolni voltunk a lányokkal, és ezek után betértünk a McDonald's-ba, mert a postás hozott nekünk kuponokat. Én rögtön ki is választottam magamnak az egyetlen lehetőséget a kuponok közül (egy nagy adag krumpli vásárlása esetén adnak még egy ugyanolyat.)
Nem tartott sokáig a vásárlás, így nem is éheztünk meg annyira, ezért úgy döntöttünk, hogy elvitelre kérjük a kiválasztott ételeket és otthon megesszük vacsira.
Rájöttem, hogy 2 nagy krumplit aligha tudnék megenni, megjegyzem 560 Ft-ért még a kettőt is drágállottam. Szokásos kertész salátámat, ami mellesleg nagyon megéri, hiszen a Párszáz forintos termékek listáját bővíti, így csupán 250 Ft-ért jutunk hozzá. Az öntetek közül számomra nem túl bőséges a kínálat, ugyanis csak a citromos-olívás öntetet kérhetem, mert a többi joghurtos.
De nem maradtam sültkrumpli nélkül, ugyanis Tesóm sajtburgermenüt kért, és nekem adta belőle a kis krumplit. :) Ilyen egy gondoskodó Nővér, aki az Intersparban történő bevásárláskor is elhessegetett, míg ő zsemlét vett, nehogy rám essen egy lisztpor. :D
Viki pedig olyan menüt választott, amiben van egy Big Mac, egy sajtburger, egy nagy krumpli, egy shake és 4 dl jegestea. Itt utólag hozzátenném, hogy még szerencse, hogy nem váltottuk be a krumplis kupont, ugyanis most dobtunk kis egy adag sültkrumplit :D
Visszatérve a lisztérzékeny témához, szerencsének tartom, hogy ha elmegyek valahova legalább van egy olyan hely, a McDonald's, ahova betérhetek bekapni valamit. Itt ugyanis kapunk egy allergén táblázatot, és garantálják, hogy a sültkrumpli, a kertész-saláta és a gyümölcsmix gluténmentes. Tehát a kisebb "gluténfertőzéstől" sem kell aggódni. Egyébként a kertészsaláta nagyon finom, bár nem mondom, hogy nem hiányzik a jó öreg csibeburger :)

Ugye milyen jól néz ki?
És amit még ehetünk:

+ a Gyümölcs mix, ami szőlőszemekből és almaszeletekből áll, olyat még nem ettem.
Egyébként nagy örömünkre Magyarországon is be akarják vezetni, hogy lehessen gluténmentes hamburgert venni a McDonald's-ban. Nagy-nagy örömet szereznének vele sokaknak, az tuti! :)


Share:

3 hozzászólás

  1. A sajtburgert zsemle nélkül kikérheted és a husit, szószt, hagymát, ubit és a sajtot megeheted. Egy kis műanyag dobozba szokták beletenni ami a zsemlébe menne, késsel-villával szokta enni a kisfiam. :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, köszönöm szépen a tippet, mindenképpen ki fogom próbálni, nagyon hiányoznak már azok az ízek! :) (hiába egészségtelen, nagyon finom.)

    VálaszTörlés
  3. És ha gm zsemlét viszel, bele is pakolják neked! :-)

    VálaszTörlés