Gluténmentes omlós, kókuszos keksz

Ha izibe' szeretnétek valami édességet enni, ez a finomság a szívetek csücske lesz. Annyira hamar elkészül, formázni sem kell - csak betöltjük egy habzsákba és kis köröket nyomunk belőle. A végeredmény pedig egy omlós keksz kókusszal és csokival... azt hiszem, nem is kell többet mondanom. :) 
Az alaprecept a Nők Lapja Café oldaláról van. 

Hozzávalók
  • 100 g BROLL gluténmentes süteményliszt
  • 60 g margarin
  • 60 g porcukor
  • 1 tojás sárgája
  • 1 csipet só
  • 50 g kókuszreszelék
  • olvasztott csoki + kókuszreszelék
A margarint krémesre kevertem a porcukorral, majd hozzáadtam a tojás sárgáját és szintén jó alaposan kikevertem. Mehetett bele a só, liszt, kókuszreszelék, összeforgattam az egészet, majd habzsákba töltöttem és egy sütőpapírral bélelt tepsire kis köröket nyomtam belőle.
175 fokos sütőben kb. 12 percet sütöttem, majd miután kihűlt, az egyik felüket olvasztott csokiba mártottam és megszórtam kókuszreszelékkel. 
Attól függően, hogy apró kis kókuszcsókokat, vagy nagyobb köröket készítetek a tésztából, változó, hogy hány keksz lesz, nekem 20 darab lett. Jobb is, hogy egyszerre nem készítettem többet, mert igencsak esélyes, hogy percek alatt ugyanúgy elfogyott volna a többi is. :) 






Share:

0 hozzászólás