Gluténmentes sajtburger a McDonald'sban - most akkor megbízható vagy sem?

Számomra hatalmas öröm volt az, amikor már 4,5 évvel ezelőtt a McDonald's néhány éttermébe behozta a gluténmentes sajtburgert.

Akkoriban egy bejegyzésben ki is fejtettem, hogy számomra megváltás, hogyha olyan helyen járok, ahol van ilyen McDonald's a közelben, akkor legalább nem kell az egész napos ellátásomról gondoskodni, mert ott biztonsággal ehetek. Ugyanis a McDonald'stól kaptam egy fotósorozatot a gluténmentes burgerek készítéséről, amin látszik, hogy minden óvintézkedést betartanak annak érdekében, hogy a keresztszennyeződést kizárhassák. Ezt a bejegyzést ITT meg tudjátok nézni.
Egyáltalán nem kell félreérteni, kiforgatni semmit, nem jártam minden héten McDonald's-ba, egész egyszerűen csak arról volt szó, hogy az elmúlt 4 évben nekem is lehetőségem nyílt arra, hogy utazás közben beüljek egy gyorskajára, és ne a szikkadt szendvicsemet kelljen majszolnom a kocsiban, amíg a többiek egy jót esznek. 



Többször posztoltam is a Facebook-oldalamon vagy az Instagram profilomon, ha éppen McDonald's-ban ettem, ilyenkor nem egyszer kaptam olyan kommenteket, hogy "de hát nem is figyelnek a keresztszennyeződésre", " de hát ugyanott készül", " de hát nem is gluténmentes".
Ilyenkor mindig megmutattam a képsorozatot, valamint a tájékoztatást, amit a McDonald'stól kaptam.
De mivel a kommentek továbbra sem álltak meg arra vonatkozóan, hogy én ezáltal nem gluténmentes ételt eszem és én csúnya, ezt még meg is mutatom, gondoltam ismételten utánajárok a témának és megnyugtatok mindenkit.
Újra felvettem a kapcsolatot a McDonald's csapatával és megkérdeztem, hogy a mai napig fennállnak-e azok az óvintézkedések, amikkel ki tudják zárni a keresztszennyeződést a gluténmentes burgerek esetében.
Íme a válasz:

Kedves Kiss Dóri!
Köszönjük, hogy megtisztelt bizalmával és hozzánk fordult kérdésével.
Számunkra vendégeink biztonsága és egészsége a legfontosabb szempont, ezért szeretnénk biztosítani a felől, hogy azon éttermeinkben, ahol a gluténmentes kínálatunk elérhető, azokat körültekintő módon, jól szabályozott folyamatok mellett készítik el kollégáink.
Vállalatunk továbbra is szorosan együttműködik a Lisztérzékenyek Országos Szövetségével, folyamataink az ő jóváhagyásukkal készültek.
Bízunk benne, hogy kérdésére sikerült megnyugtató válasszal szolgálni.
üdvözlettel,
Info Team

Számomra továbbra sincs kérdés. Nem állok kapcsolatban a céggel, ezért egy fillért sem kapok, és minden egyes sajtburgerért fizetek, amit megeszem náluk - sajnos :D . Óriási felelősséget érzek a blogom követőivel kapcsolatban, mivel egy komoly autoimmun betegségről van szó, igenis felelősséggel posztolok minden egyes tartalmat, ami megjelenik a közösségi média felületeimen. Nem utolsósorban, mivel én is érintett vagyok, nyilván nem vagyok hülye, nem vagyok a magam ellensége, hogy olyan ételt egyek, amivel kinyírom a saját szervezetemet.



Az, hogy ki mit eszik, mindenkinek a saját dolga. Ha te nem bízol meg benne, egészségtelennek tartod, ne edd meg, szíved joga, én ezt teljesen elfogadom, nem is biztatok senkit, hogy bárhol is egyen, ezt mindenki maga dönti el. Én viszont megbízom benne és ha kéthavonta egyszer lecsúszik egy burger, azt a legnagyobb étvággyal fogom megenni minden lelkiismeretfurdalás nélkül.
Innentől kezdve nincs szükség olyan kommentekre, hogy "de hát nem megbízható", mert most írták, hogy a Lisztérzékenyek Országos Szövetségével szoros együttműködésben, az ő jóváhagyásukkal készültek el a gm burger összeállításának lépései.
Azt se felejtsük el, ha valaki tünetet tapasztal az elfogyasztás után, nem mindig a glutén a ludas! Lehet, hogy nem szoktál zsírosabb ételeket enni, ezért most ezt is megérzed. Nagyon sokaknak a csillagfürtre reagál rosszul a szervezetük, ez megtalálható a buciban, lehet, hogy emiatt okozott panaszt. De ettől még gluténmentes!
Teljesen megértem, ha ennek ellenére valaki úgy dönt, hogy nem eszi meg, ismétlem: szíve joga.
De ne keltsünk rémhíreket, mert annak semmi értelme.

Share:

0 hozzászólás