Gluténérzékenység vs. smink

Amíg nem találtam rá erre a cikkre, eszembe se jutott, hogy a rúzsok is veszélyt jelenthetnek ránk. Az alapozó engem nem érint, hiszen azt szinte nem is használok, de rúzst-szájfényt néha-néha, alkalmakkor azért szívesen tesz fel az ember. Egy átlagos hétköznapon (csak amikor iskolába megyek, nyáron nem szoktam sminkelni)  az én sminkem kimerül a szempillaspirál és egy kis pirosító kombinációjában.
De jó tudni, hogy erre is oda kell figyelnünk. Pedig olyan szép rúzsok vannak... nem tudom, hogy lehetne kideríteni, hogy mi az, ami számunkra is megengedhető. Ha van erről információtok, azt szívesen fogadnám. :)
Az is furcsálltam, hogy a Schwarzkopf Gliss kur márkájú hajbalzsamomat is le kellett cserélnem, mert (asszem) búzafehérje volt benne. Jaaj, de nehéz...

Share:

0 hozzászólás