Gluténmentes pattogatott kukorica, avagy menjünk moziba!

Eddig mindössze kétszer voltam moziban azóta, hogy diagnosztizálták nálam a gluténérzékenységet. A mozinak két fő összetevője van: a film és a pattogatott kukorica. Régen, amikor nem voltam lisztérzékeny, ritkán vásároltam popcornt a helyszínen, de most, hogy ne érezzem azt, hogy kimaradok valamiből (mert körülöttem természetesen mindenki popcornt ropogtat/csámcsog/nyammog), megoldom. Sajnos nem tudom, hogy a moziknál milyen pattogatott kukoricát árulnak. Hiába próbáltam utánanézni, rákeresni, ez az információ azóta sincs a birtokomban. Így gáz, nem gáz, megveszem a Pennyben a Salty márkájú popcornt, itthon kipattogtatom, majd jól elrejtve egy nagy táska mélyén viszem magammal. A helyszínen pedig csak egy üdítőt vásárolok. Mivel az ott készített kukorica összetevőiről fogalmunk sincs (legalábbis nekem), kockáztatni nem fogok. Hiszen a Mogyi termékek például nyomokban mind tartalmaznak glutént. Az meg kell a fenének. Úgyhogy ha biztosra akartok menni, ezt a megoldást tudom javasolni, de jó nagy táskát vigyetek! :D
Ez a bejegyzés azért volt most aktuális, mert pénteken néztük meg a moziban a Női szervek című filmet két fantasztikus színésznő főszereplésével. Egyszerűen imádnivaló film, végignevettük az egészet. Ha van lehetőségetek, nézzétek meg (titokban megsúgom, hogy már interneten is elérhető, de természetesen nem ajánlom, mert az bűncselekmény, hiszen mozis felvétel!! de Google-ban rákeresve megtaláljátok.)

Share:

1 hozzászólás

  1. https://www.cinemacity.hu/static/hu/hu/ingredients
    Itt fent van pl a cinema city összes büfés terméke összetevőkkel együtt, mind a popcorn, mind a nachos gluténmentes és vegán :)

    VálaszTörlés