Ismerjük meg egymást

Kicsit későn, de még időben vettem észre, hogy Lanjahajnal játékra hívott. Gyermeki lelkem örömujjongásban tört ki - imádok játszani, és miután körbetáncolta a szobát, visszaült a testembe és együtt elolvastuk miről is van szó. Amikor ahhoz a részhez értem, hogy miért választott engem a játékra, kicsit elérzékenyültem. Mostanában amúgy is érzékenyebb vagyok, képes vagyok egy épp nyíló virág láttán is meghatódni, pedig eskü szigorúan tartom a diétát. :)

"Doriii írásai segítettek, hogy megbékéljek azzal, amit nekünk szánt a sors." - ezért érdemes írni és ezért érdemes ezt az egészet csinálni. Hogy segíthettem Neked és Nektek, akik olvastok és segítséget kértek. Nagyon boldog vagyok, köszönöm szépen. ♥
Mondtam, hogy mostanában túlérzelgem a dolgokat, úgyhogy az örömkönnyek után vágjunk is bele a játék lényegébe. :)

A feladat:
  1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
  2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  3. Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
  4. Egy hozzászólásban, értesítsd Őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.
7 random tény rólam:

1. Éjjeli bagoly vagyok, általában nagyon későn fekszem le és alszom el. Ebből adódóan nappal húznám a lóbőrt, de igyekszem időben kelni, hogy mindenre jusson idő.
2. Körülbelül hét évvel ezelőtt elhatároztam, hogy szerepelni fogok a Jóban Rosszban című teleregényben. Ha csak egy orrfújó beteg, vagy egy háttérben kólát iszogató barna hajú lány leszek, már az is megéri. (Persze nem ez a cél :D)
3. Nagyon sokáig színésznőnek készültem, azt hiszem, ezt még most sem sikerült teljesen elengednem...
4. Imádom az állatokat, van egy Molly nevű gyönyörű cicám, aki városunk nője a macska-társadalomban,  meghódít mindent és mindenkit. Alapvetően minden kisállatot imádok/szeretgetek/ölelgetek.
5. Lelkem nem minden darabja tart lépést az éveim számával, odavagyok a mesékért, főleg Disney alkotásai ragadnak meg. Imádom a Disney hercegnőket és Minnie egeret. (Legújabb kedvencem Olaf a Jégvarázsból.)
6. Tanulmányaimból adódóan a médiában szeretnék elhelyezkedni. Szívesen dolgoznék tévénél, vagy lennék főszerkesztő a Cosmopolitan-nál... :)
7. Kiskoromban szerelmes voltam Kontor Tamásba.

És akiket én meghívok a játékra:
Jennieland01 - Még nyáron találtam rá, és azóta folyamatosan követem a mindennapjait. Nagyon kedves, "csupaszív" lány, imádom, ahogy beszél, egy kint élő rokonomra emlékeztet, akit nagyon szeretek. Nem beszélve Ellie-ről, akinél gyönyörűbb kislányt aligha lát az ember... :)
Sünmalac blog - Lisztérzékeny pályafutásom kezdetén kaptam egy nagyon kedves levelet Gabitól, eleinte mindig abból merítettem erőt, főleg lelkierőt. Még egyszer köszönöm, azóta is rendszeres olvasó vagyok!
Ehssty smink - Aki a gyönyörű sminkjei mellett fantasztikus "lelkizős" videókat is csinál.
Farkasélet - Rengeteg gluténmentes és cukormentes recepttel. Sokszor kattintok ide egy-egy ötletért.
Fanni gardróbja - Aki a mindennapokra nyújt segítséget, és most már menyasszony! Mindig izgatottam várom az esküvővel kapcsolatos írásokat.
Geminiblog - A három duracell nyuszi nem csupán tündéri, hanem gyönyörű is, gyakran jövök új bejegyzések reményében.
Marcsi kincsesládikája - Akitől a hatékony edzéstervek mellett a narancsbőr elleni praktikákat is elleshetjük, hogy a legjobb formánkat hozzuk.

Azért Titeket választottalak, mert ezekre a blogokra rendszeresen rákattintok. Tanácsokért, inspirációért, receptekért, ötletekért vagy csak egy kis kikapcsolódásért. :) Remélem Ti is vállaljátok a feladatot, nagyon kíváncsi vagyok!

Share:

6 hozzászólás

  1. Köszönöm szépen! Beszállok a játékba :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dóri! Köszönöm a felkérést és a hozzá fűzött magyarázatot. Nagyon jól esett.
    Én is rendszeresen olvasom a blogodat és én is szoktam Tőled ötletet meríteni.
    A játékban nem veszek részt, mert szeretek névtelen és ismeretlen maradni:)
    Sünmalac

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a felkérést, hamarosan igyekszem válaszolni! :-)

    VálaszTörlés