TESZTELÉS 13. Coppenrath glutén- és laktózmentes csokis keksz

Még decemberben kaptam ajándékba, de csak most bontottam fel. A dm-ben lehet kapni, én még sosem vettem, így nem is kóstoltam. De most itt volt az idő.

Ár: Azt hiszem 800.-, de ebben  nem vagyok biztos, valahogy e körül mozog. Szerintem kegyetlen drága, főleg, ha belegondolunk, hogy mindössze 16 kis keksz van benne. De hát gluténmentes, nem ér csodálkozni.
Csomagolás: 125 grammos a kis doboz tartalma, 16 darab keksz rejlik benne, tény, hogy szépen, ízlésesen, kis műanyag tartóban el vannak rendezve, de inkább lenne ömlesztve féláron.
Íz: Nagyon finom. Fincsi a keksz is, benne a kis csokidarabok és azt hiszem kis mandula darabkák is vannak benne. Ízre olyasmi, mint a régi világban a Győri Édes csokidarabos keksze. (bocsánat, elvből át kellett húznom)


Share:

0 hozzászólás