Pécs Caméleon Klub

Pécsi vonatkozásomat már jól ismeritek, így az egyik Facebook-os csoportban felvetett kérdéseknek és ezáltal létrejött témának szerettem volna utánajárni. Mondtam is EBF-nek, hogy jaj, de jó, elméletileg lesz olyan hely, ahol együtt tudunk ebédelni. Egyik visszautazása alkalmával nagy boldogan hívott, hogy most látja az éttermet, ki is van írva, hogy glutén- és laktózmentes ételek is készülnek. Nagy izgalomba jöttem, így még a héten el is látogattunk a helyszínre.
Enni még nem terveztünk, de később visszatérni igen. Vagyis reménykedtünk benne.
Az után érdeklődtem, hogy a gluténmentes ételek elkülönítve készülnek-e, vagyis keresztszennyeződés veszélye nem állhat-e fenn. Kiderült, hogy nincs külön konyhájuk, ahol a gluténmentes ételeket készítik. Habár elkülönítve csinálják, a konyha nem steril. Mikor rákérdeztem, hogy az pontosan mit takar, hogy nem steril a konyha, a lány - aki egyébként kedves volt és készséges - azt mondta, hogy hát, próbálkozunk...
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem a próbálkozás nem elég. Én lisztérzékeny vagyok, akinek sajnos minden kis mini szutyi számít és mindentől rosszul vagyok, úgyhogy a próbálkozással sajnos nem vagyok kisegítve.
Szomorúan és csalódottan távoztam és csak az járt a fejemben, hogy próbálkozás címszó alatt hogyan hirdethetik úgy magukat, hogy gluténmentes ételeket készítenek?

Tags:

Share:

3 hozzászólás

  1. Én is felhívtam őket korábban, és kérdeztem, hogy tejcukor vagy tej mentes sajtból készül a feltét. Azt sem tudták, hogy mi az a tejcukor. Össze-vissza beszéltek és egymást kérdezgették (a telefonos és a szakács). Ezek után nem mertem megrendelni a pizzát. Amit nagyon sajnálok, mert egy olyan hely sincs Pécsen, ahonnan pizzát lehetne rendelni, vagy akár be lehetne ülni egy étkezésre. Nagyon szomorú.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos... engem még mindig felháborít a dolog... többen írták, hogy rosszul lettek az ott készült - elvileg - gluténmentes ételtől, mégis nagy betűkkel kinn áll, hogy gluténmentes az étel, holott egyértelműen nem az... (bár azóta nem tudom, mi a helyzet ott)

      Törlés
  2. Kedves Dóri!
    Ismersz esetleg azóta megbizható gluténmentes éttermet Pécsen?

    Köszönöm :)

    Gréta

    VálaszTörlés