Tavaszi felfrissülés

Habár a szavazás nem volt olyan népszerű, mint amire számítottam, a kevés szavazatból is elég egyértelműen megmutatkozott, hogy a mindennapi tapasztalatokra vagytok a leginkább kíváncsiak. Így ehhez alkalmazkodva holnaptól egy új "sorozat" indul, címet még nem találtam ki neki, de a lényeg, hogy egy-egy bejegyzés egy-egy átlagos napomról fog szólni. Képekkel, hogy színesebb legyen, és természetesen a "gluténmentes túlélésre" és kreativitásra fókuszálva.
Ebből kifolyólag döntöttem amellett is, hogy már nem leszek "anonim", több személyes típusú bejegyzés is lesz, és nem restellek magamról sem képet feltölteni. Eddig feszélyezett az is, hogy az ismerőseim felismernek, meg az is, hogy Titeket nyilván nem az érdekel, hogy hogy nézek ki, mi van velem, mit csinálok, hanem a receptek és a tippek. De ahogy látom, ez elég szélsőséges hozzáállás volt és nem teljesen így van, hiszen a mindennapjaim főszereplője én vagyok, így egy kicsit személyesebb irányba fogom eltolni a blog témáját. 
Így holnap reggel már fényképezőgéppel vágok neki a napomnak, és igyekszem minden fontos részletet  megörökíteni, majd megosztani Veletek.
Lehet, hogy a bejegyzés csak egy nappal  később kerül fel, hiszen próbálok mindent dokumentálni az adott napon, és a bejegyzés megírása csak másnapra marad, hogy még a késő este is beleférjen. Úgyhogy holnap este, vagy vasárnap várhatjátok az első ilyen típusú írást. 
Remélem tetszeni fog, most, hogy - holnaptól - itt a tavasz, úgyis szükség van egy kis megújításra!

Kellemes tavaszkezdést, felfrissülést és megújulást kívánok Mindenkinek! :)

Share:

0 hozzászólás