Leves és második gluténmentesen 300 Ft-ból!

Ma is a "semmiből" főztem... kerek 3 hete voltunk bevásárolni, és így szoktam viccesen megjegyezni azt, amikor igazából a spájz tartalékaiból kell gondolkodni és dolgozni. 
A hűtő és a fagyasztó konkrétan kiürült, egy darabka lefagyasztott csirkemellet sem találtam és a zöldségek is teljesen elfogytak - a hatalmas veteményesünk pedig 2 naponta termel 1 paprikát és 1 paradicsomot, így arra nem alapozhatok! :D 
Maradt pár szem krumpli a múltkori adagból, amikor újságoltam nektek, hogy féláron vettem csodaszép újkrumplit - találtam hagymát is, így a burgonyakrémleves már gondolatban meg is született. Amikor néhány hete nagy akcióban voltak az Aldis tészták, abból beszereztem jópár csomaggal, így tésztánk volt, valamint a rizsdarás bödönömben is volt még éppen annyi tartalom, amiből egy bőséges grízes tésztát ki tudtam hozni. A lekvárt Anyával tettük el néhány hete: tesztelve, isteni! 

Ezt főztem ma a "semmiből"! (Igen, tudom, ez nem semmi, mert van, akinek még ennyi sincs otthon, amiből gazdálkodhatna, ne kövezzetek meg ezért a szófordulatért!)
Na, nézzük meg, mennyibe került a mai ebédünk két főre!
A krumplit kilója 199 Ft volt, kb. 350 grammot használtam, de ebből szerintem még vacsorára is marad - 70 Ft
Vöröshagyma, 1 kisebb db (csak saccolni tudok) - 40 Ft
Só, bors, babérlevél, kis olaj, víz - 50 Ft (de akkor nagyon túloztam)
Gluténmentes levesgyöngy - kb. 50 Ft
Tészta, fél kilogrammot vettem akciósan 349 Ft-ért, most kb. 300 grammot főztem meg - 210 Ft
Rizsdara kb. 150 gramm - 117 Ft
Cukor, só, víz, olaj - 20 Ft 
És nehogy valami kimaradjon, számoljunk fel a rálöttyintett házi lekvárunkért is egy 50 Ft-ot, mert azért a barack nem volt ingyen!!!
➡️ 607 forintból leves és második 2 SZEMÉLYRE! És ebben már benne van az is, hogy a levesgyöngy, a tészta, valamint a rizsdara is speciális, gluténmentes termék. 300 forintból ebédelni levest és másodikat is gluténmentesen szerintem elég menő! 😎
Ja, és kb. 40 perc alatt kész volt minden! :)

A burgonyakrémleves és a grízes tészta receptjét is megtaláljátok a Glutén- és laktózmentes alapszakácskönyvben! 😍➡️ http://glutenmenteselet.blogspot.com/2019/06/megjelent-gluten-es-laktozmentes.html

Share:

0 hozzászólás