Jogobella

Nagyon rá vagyok kattanva mostanság. Amióta gluténérzékeny vagyok, szinte nem is ettem joghurtot, leszámítva  Spar Free From joghurtjait, de őszintén szólva, azok egyáltalán nem rabolták el a szívemet. A többi joghurttal szemben pedig volt bennem egy kis félsz. A legjobb az egészben az, hogy nem tudom megmondani, miért. Tudtam, hogy a Jogobella gluténmentes, a legtöbb érzékeny ezt fogyasztja. A laktóz miatt bekapok egy tablettát, szóval ezzel sem lehet baj. Mégsem mertem kipróbálni. Aztán egyszer csak elkezdtem, és azóta nem tudom abbahagyni. Jogobella - faló lettem. Imádom!! Az epres a kedvencem. Ha nem próbáltátok, akkor ajánlom, nem tudok betelni vele!


"Ha nagy leszek, gyümölcs leszek a Jogobellában!" --> én meg szívbaj nélkül eszlek meg!!

Share:

6 hozzászólás

  1. Válaszok
    1. Isteniek, megéri kipróbálni! :)

      Törlés
    2. Bár én szoktam készíteni házi tejből joghurtot és én is gyümölccsel,vagy lekvárral eszem.

      Törlés
    3. Kezdem rosszul érezni magam, hogy mindenki ilyen kreatív joghurt téren :D Na de majd én is belendülök. :)

      Törlés
  2. Tényleg nagyon finomak, egy időben én is rá voltam kattanva. :) De most már inkább natúr Activiát eszek kis lekvárral vagy gyümölccsel ízesítve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is nagyon jó ötlet. :) Nekem régen az a joghurt volt a kedvencem, aminek két kis rekesze volt, az egyikben natúr joghurt, a másikban meg valamilyen gyümölcsös "szósz". Lehet, hogy így fogom pótolni. :)

      Törlés