TESZTELÉS 13. Schär Biscotti gluténmentes keksz

Sosem kóstoltam még ezt az édességet, ám idén tett róla a nyuszi, hogy ne így legyen, és a húsvéti fészekbe csempészett egy dobozzal. Annak ellenére, hogy még sosem vettem, mindig is szemezgettem vele, mert ismerjük a Schär termékeket, tudjuk, hogy elég jó minőségűek (eddig egyedül a csomagolt kenyerük nem vált be).

Ár: Pontosan nem tudom, körülbelül 900 Ft körül mozog, boltfüggő. Sajnos - mint minden Schär termék - nagyon drága.
Csomagolás: Egy doboz 150 g-mos, a képen lehet látni, hogy 4 kis "fakkban" van elrendezve. Egy részben 4 keksz van, tehát a doboz összesen 16 kekszet tartalmaz. (Gyors számolgatás eredményeképpen: majdnem 60 forint egy darab keksz...és nem éppen mondható nagynak...)
Egyébként a doboz nagyon ízléses, mint a horribilis árat, az esztétikus csomagolást is megszokhattuk a Schär-től.
Íz: Na, most ugrik a majom a vízbe: egyáltalán nem nyűgözött le. Nem arról van szó, hogy rossz lenne, vagy ehetetlen, csupán nem az az íz, amit ettől a márkától és ennyi pénzért várnék. Ízét tekintve sem egy nagy eresztés, és az állaga sem a legjobb. Kicsit fűrészpor hatás...elég száraz és - hülyén hangzik, de - kétszer kell nyelni, hogy ne maradjanak a kis morzsák a torkodon és megfulladj. 

Összességében nem voltam elájulva. Ahogy egyébként meg tudok veszni a Schär termékekért, legyen az ropi, nápolyi, keksz - hiszen ezek ugyanolyan finomak, mint a "régiek" - ez nem nyerte úgy el a tetszésemet. Sokkal jobbra számítottam, ismerve a többi terméket. Lehet, hogy az elvárás miatt csalódtam... "Ne legyenek elvárásaid és akkor nem fogsz csalódni." :) Talán, ha nem kóstoltam volna eddig a többi Schär élelmiszert, ez lenne most a kedvencem...

Share:

2 hozzászólás

  1. Hasonló véleménnyel vagyok erről a kekszről, ránézésre sokkal finomabb mint valójában. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ennek részben örülök, féltem, hogy ennyire úri ízlésem lett! :D

      Törlés