TESZTELÉS: Schär Cereale, Vital kenyerek

Szerintem minden gluténérzékeny ismeri azt az érzést, hogy a kenyerek esetében el kell fogadnunk: ezek kicsit mások, ízre, vagy állagra, valahogy nem olyanok, mint amit régen megszoktunk. Én is így voltam eddig... Sütöttük a kedvenc gluténmentes kenyeremet, ami egyébként frissen baromi finom és még másnap is, sőt, ha lefagyasztjuk 2 szeletenként, kiolvasztás után is megfelelő szolgálatot tesznek. De ez akkor sem ugyanaz. Mert elutazik az ember valahova, viszi a kis kenyerét, ott nincs mód lefagyasztani, és pár nap után már nincs kedvünk ahhoz a kenyérhez nyúlni, ami egyébként teljesen érhető. Utazás esetén eddig a Schär Rustico kenyere volt nálam a favorit. Eddig. Amíg meg nem ismertem a Cereale és a Vital kenyereket. Elsőre? Te jó Isten!
Pécsen voltam, rögtön hívtam Anyát, hogy képzelje el, micsoda isteni kenyeret ettem, még finomabb, mint a régi, búzás - már, amire emlékszem. Csoda puha, omlós, nincs az a száraz érzés, mint amúgy a gluténmentes kenyerek esetében előfordul. Megbontottam egy csomag kenyeret és egy szeletet hagytam 5 napig, mutassa meg mit tud! Ugyanolyan puha volt, mint amikor felbontottam a csomagot. Hát én ezt egyszerűen nem hiszem el! :) És nem csak isteni finom puhák, a rosttartalmuk is nagyobb.
Ha ott voltatok a Schär napon, akkor kóstolhattátok is őket, biztos vagyok benne, hogy Ti is el voltatok ájulva. :)
Új kedvenceket avattam kenyerek terén.


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás