Elutazom... mit vigyek magammal?

Lassan egy hónapja nagy izgalomban vagyok. Ugyanis még február közepén derült ki, hogy elutazom Erdélybe 4 napra. Az oktatóim meg vannak hívva a marosvásárhelyi egyetem által megszervezett konferenciára, ahova 4 diákot vihetnek magukkal. Én lettem az egyik szerencsés. Hihetetlenül boldog voltam a felkérés miatt, de rögtön arra gondoltam, hogy "hogy fogom túlélni?". A vendégeknek (vagyis nekünk) a marosvásárhelyi egyetem biztosítja az étkezést, amivel én ugyebár - sajnos, nem sajnos -, nem tudok élni. Írtam is a kedvenc Tanárnőmnek - aki meginvitált a konferenciára -, hogy a legnagyobb örömmel csatlakozom hozzájuk, amennyiben megoldható, hogy én hűtőtáskában 4 napi élelmet viszek magammal, ott hűtőbe tudjuk tenni és lehetőség van arra is, hogy megmelegítsük. Tündér Tanárnő írta, hogy ez nem lehet probléma, a hűtőtáska elfér a kocsiban, ott pedig biztos lesz lehetőség a tárolásra. 
Szinte azóta ötletelgetünk itthon, hogy mi az, amit el tudnék magammal vinni - főtt étel, és eláll, péksütemény, és nem szárad ki annyira -,  a hosszú útra. 
Már készülünk, most állok neki a szárazsütemény elkészítésének, a Spar akciós napjain vásárolt Schär kenyér, nápolyik, ropik és a próbacsomagban érkezett kenyérke is már a bőröndbe vágyakozik. 
Lány létemre az utazások előtt a ruhák kiválasztása okozta a legnagyobb gondot és izgalmat, sajnos most ez már megváltozott, sokkal fontosabbak lettek az ételek.
Neeem, nem torkos, mohó zabagép vagyok, csak lisztérzékeny...
Úgyhogy a mai/holnapi nap és a kedd délelőtt a sütéssel-főzéssel-készülődéssel fog eltelni. Folyamatosan jelentkezem majd, ötleteket adva arra az esetre, ha Rátok is vár majd egy ilyen utazás. :)

Share:

0 hozzászólás