Március 6-7-8 - Az elmúlt három napom röviden

Szerda reggel utaztam le Pécsre, 7-kor indultam itthonról. Mivel bagoly vagyok, a 6 órai kelés kicsit nehézkes volt, de ha muszáj, nincs mit tenni. Előtte este még kisültek a gyönyörű Nutri Free zsemlék, hogy legyen mit vinnem az útra, illetve Pécsre. (Ahogy leérek, rögtön beteszem a mélyhűtőbe őket, hogy minél puhábbak maradjanak.)


Anya még kisütött egy adag sajtos rudat, hogy legyen mit rágcsálnom ezen a 3 napon. (recept majd jön)


Óra után a Spar-ba vettem az irányt, felkészültem egy kis vendégváróval, ugyanis egy nagyon régi barátom és a barátnője készültek meglátogatni délután.
Duci Puff-fal (kukó a Sparban, 79.-), Kalifa pattogatott kukoricával és Olympos trópusi itallal vártam őket. 
El is telt hamar a délután... Mivel este esett az eső, EBF-fel elmaradt a megbeszélt sétánk.
Csütörtök délelőtt pótoltuk be az előző esti órákat, elmentünk egy kicsit barnulni, majd sétáltunk, beszélgettünk. 
A Spar Schär akcióját kihasználva vettem néhány dolgot. Nem egész két hét múlva Erdélybe utazom az egyetem szervezésében egy konferenciára, így fel kell készülnöm. Első két napra jó az általam vitt zsemle, de mivel ott nincs lehetőségem fagyasztani, így beszereztem egy csomagolt kenyeret, most 390 forintért. A nápolyit és a ropit is az útra vettem.


Ebédre paprikás csirkét ettem nokedlival. (Mindig ilyen kis dobozokban hozom az ételeket otthonról.)


Délután tévéztem, hajat mostam, kicsit rendbe szedtem magam. Vacsorára Efef párizsis zsemlét ettem salátával és Univer majonézzel, és a még mindig betegeskedő Bálint gyógyulásában reménykedve teát kortyolgattunk.

Csináltam egy kis vitamin-tálat is, de azt nem fényképeztem le. Csupán felkockázott banánból és mandaringerezdekből állt.
Este még előkészítettem a másnapi egész napos élelmemet, ugyanis reggeltől 4-ig iskolában voltam. Mivel nem akartam egész nap (kicsit száraz) szendvicsen élni, úgy döntöttem hogy salátát viszek magammal csirkemelldarabokkal és derelyét (azt még otthonról hoztam). 
Kisütöttem két szelet csirkemellet, vettem egy salátamix-et, a kettőt összekevertem, meglocsoltam majonézzel. Nagyon finom volt. :)
Egyébként ilyen esetekben mindig van a táskámban egy Bounty és egy banán, hogy legyen mihez nyúlni, ha mindenem elfogy.

Este már jöttem is haza, melegszendvics volt a vacsorám.


A szokásossal szemben elég hamar magába húzott az ágy, hosszú volt ez a nap...

Share:

0 hozzászólás