Március 3. - Így telt a napom

Ez most nem lesz olyan részletes leírás, mint a március elsejei, nem történt semmi érdemleges, csak nagy vonalakban leírom mégis mit csináltam. Főként az a célom, hogy az ebéddel tippeket adjak, mert tudom, hogy az ebédkészítésnél a legnehezebb feladat eldönteni, hogy mi is legyen. 
Reggelit nem fotóztam, mert ugyanaz volt, mint két nappal ezelőtt, vagyis Nutellás nutri free zsemle. A délelőtt pakolászással, takarítással, kis olvasással telt, majd ebédeltünk.
Ezúttal paradicsomleves volt (Kedvenc. Bálinté is.) és rakott káposzta. (Recepteket majd hozok!)



Délután beugrott egy kis betegeskedő Bálint, aki az elmúlt napok mézes-tea túltengésére hivatkozva elutasította a Saga isteni macis tea próbálkozásomat, viszont a paradicsomleves és a rakott káposzta remélem segít neki a gyógyulásban. ♥
Este meglátogattam a nagyszüleimet, végeláthatatlan séta várt rám a szomszéd házig. Hazafelé (a nagyon hosszú úton) tudatosult bennem, hogy az estét kettesben töltjük Molly-val, hiszen a család többi tagja kézilabdameccsen szurkolt.


Mivel kiskedvencemet láthatóan sokkal jobban lefoglalta az, hogy kipihenje a roppant mód fárasztó napját, aminek nagyrészét egy bevásárlókosárban szunyálva töltötte, ezért más elfoglaltság után kellett néznem. Úgy döntöttem, hogy ismét megcsinálom a szupergyors gluténmentes kakaóscsigát. Ezúttal Mizo laktózmentes túróból csináltam (először az Aldi laktózmentes túróját használtam). Ezzel a túróval sokkal, de sokkal finomabb lett, nem tudom miért, nekem az Aldis kicsit sósnak tűnt, így viszont édes, nyálösszefutós lett a végeredmény. 

Az édességtúladagolást korrigálva ettem egy kis kolbászt hegyes erős paprikával, kukoricás abonettel, majd egy naranccsal és ValóVilággal zártam a napot. (hozzáfűzendő az előző bejegyzésben)

(Mielőtt valaki azon töprengene, hogy munkanélküli vagyok, vagy eltartott, vagy mi, hogy ilyen lazák a napjaim: Egyetemi hallgató vagyok, utolsó félévemet töltöm az alapképzésen. Szorgalmas diák lévén amelyik tantárgyakat tudtam, előre megcsináltam, hogy ebben a félévben csak a szakdolgozatra és az államvizsgára kelljen koncentrálnom. Szerdán van egy órám, és ettől a héttől számítva a pénteki napokat az egyetemen kell töltenem egy tömbösített kurzus keretein belül egy nagyon kedves, majdnem kedvenc tanárommal. (Ez most lehet, hogy ironikus...) A szakdolgozat sikeresen elkészült, a tantárgyakat teljesítem, készülgetek az államvizsgára, ezért olyan nyugisak a napjaim. A rohanást utálom, ez az oka annak, hogy minden tantárgyat igyekeztem idejében letudni és már nekiálltam a tételek kidolgozásának is.)

Szép napot Nektek! :)

Share:

0 hozzászólás