Megjött a Schär próbacsomagom!

November elején kértem e-mail-ben a képeslapot, körülbelül két hét múlva már itt is volt, rögtön kitöltöttem, feladtuk és most érkezett meg a csomagom!
Annyira, de annyira örültem neki! 
Ahogy kinyitottam a dobozt, egy nagy boríték fogadott benne egy levéllel, a 3. képen látható kis képeslappal és egy Schär receptesfüzettel. Alatta pedig a sok-sok finomság, amit kaptam.
Nézzétek mi minden volt benne:


Ha még nem rendeltetek próbacsomagot, és szeretnétek:

Írjatok egy e-mailt a tasteitcard@drschaer.com címre, ebben írjátok le, hogy lisztérzékenyek vagytok, és szeretnétek próbacsomagot igényelni, illetve az ahhoz szükséges képeslapot.
Ha megérkezik a képeslap, értelemszerűen töltsétek ki és adjátok fel. Innentől kezdve annyi a feladat, hogy ki kell várni míg megérkeznek az ajándékok. :)

Share:

11 hozzászólás

  1. Szia! Megkérdezhetem, hogy milyen nyelven írtad a mailt? Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ibike!
      Magyarul írtam nekik, körülbelül annyit, hogy gluténérzékeny vagyok, ki szeretném próbálni a termékeiket, ezért egy welcome csomag igénylő lapot kérnék ... erre a címre. :)

      Törlés
  2. Hú, szuper, köszönöm szépen a válaszod, akkor én is kérek tőlük! :)
    Imádom a blogodat, a sütik és a kaják amiket elkészítetek már külsőre is maguk a csoda, az ízükbe már bele se merek gondolni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen, nagyon jó kis termékek vannak benne! :)
      Köszönöm szépen, nagyon jól esnek a kedves szavak, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. Szia!
    Én is a mintádra igényeltem képeslapot, de ezt így simán adjam fel? Vagy borítékba tegyem és arra írjam rá a címet? Előre is köszönöm a választ! Imádom a blogodat ^^

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Igen, simán add fel, előre meg van címezve, Neked csak ki kell tölteni és feladni. :)
    Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik!! :)

    VálaszTörlés
  5. szia:) azt nemtudod véletlenül hogy ezt a csomagot szlovakiaba is küldik-e? ki szeretném énis probalni... elöre is köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Erről sajnos nem tudok semmit, meg kell próbálni. :) De szerintem küldik. :)

      Törlés
  6. Szia!

    A te biztatásodra megrendeltem ezt a "képeslapot" ma hozta a postás, viszont az enyém nincs előre megcímezve. A képeslap egyik felén leírják, hogy kik láthatják az adataimat, le van írva az olaszországi cég címe egy törzs szövegbe beágyazva, de ennyi. A másik felén meg a saját adataim vannak. Alul pedig van egy csík/panel hogy cég, talán ide kellene valamelyik címet bemásolnom, de nem igazán tudom melyiket. A te lapodon melyik ország címe volt megadva? Most nem tudom, hogy a magyaroknak az ASIX -nak kellene vissza küldenem, vagy az Olasz székhelyüknek. Légy szíves ha tudsz akkor segíts.

    Köszi: Alexandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ugyanilyen levelezőlapot kaptam mint te, nincs előre megcímezve. Az ASIX-nak küldöm vissza egy borítékban, ők a magyarországi fogalmazók.

      Törlés
    2. Sziasztok! Bocsánat a késői válaszért, Alexandra, valamiért nem jelezte a hozzászólásodat. :/ Sajnos ebben nem tudok segíteni, nekem még a régi változat jött.
      Köszönjük a választ Tímea! :)

      Törlés