Március 1. - Így telt a napom

Itt az első bejegyzés, ami egy átlagos napomról szól. Annyira nem is átlagos, hiszen a tavasz első (ebben az esetben nem érdekel, hogy nem a csillagászati, csupán meteorológiai tavasz kezdetéről van szó.. tavasz és kész :)) napjáról van szó. 
Annak ellenére, hogy 9-re ébresztőt állítottam, mert nem akartam ellustizni a délelőttöt, sikerült 10-ig visszakumnom. Már tegnap elterveztem, hogy reggelire a (tegnap este) frissen sült Nutri Free zsemléimet fogom megkenni Nutellával. Amióta kiderült a gluténérzékenységem, most ettem először igazi Nutellát. Régebben a Müller-ben kapható glutén- és laktózmentes mogyoróscsokiskrémet vettük, de tegnap a Tesco-ban sétálgatva örömmel nyugtáztuk, hogy a Nutella akciós, és vettük a jelet, hogy ez azt jelenti, ideje megkezdeni a Nutellás gluténmentes életemet.



Miután nagy boldogan elfogyasztottam a Nutellás zsemlémet, még végignéztem a Facebook eddigi napi történéseit, boldogan nyugtáztam, hogy mindenki észrvette: itt a tavasz, és madárcsicsergésre ébredt az ismerőseim 50%-a. Utána nekiálltam tételezni, vagyis kidolgozni egy-egy anyagot a szerencsére még elég távolinak tűnő államvizsgára.

Anyáék ebédre voltak hivatalosak, úgyhogy Krisztával ketten maradtunk. Karfiol leves volt és Anya reggel még gyorsan bekészített egy lasagne-t, amit csak sütőbe kellett tenni (az én kívánságom volt). A receptet mindenképpen hozni fogom. :) A képen látható a frissen sült állapot, 2 perces a kis lasagne. 


És a teljes ebédke:

Ebéd után következik a vitaminkúra, mert így általában nem felejtem el. Nem vagyok nagy vitamin-szedő, C vitamint sem szedtem egész télen, és multivitamint sem ittam. Most kezdett kijönni rajtam a fáradtság (Anya szerint kimerültek a tartalékaim) ezért egy Haas multivitaminos pezsgőtablettás innivalóval minden nap be kell vennem egy C vitamint és egy B vitamin komplexet. Körülbelül 4 napja szedem, de legalább úgy érzem, hogy  megint tettem valamit azért, hogy egyre jobban legyek. 


Kihasználva a szép időt, lesétáltunk a Balaton partra. Majdnem 2 órát töltöttünk kinn, gyönyörűen sütött a nap, rengetegen voltak a játszótéren, etették a hattyúkat, bicikliztek, motoroztak, beszélgettek. Nincs mese, tavasz van. 

5 körül értünk haza, akkor álltam neki a blog átalakításának. Szerintem nagyon kis hangulatos lett. :)
Mikor elkészültem, Krisztával megnéztük a Walter Mitty titkos életét. Mondjuk az túlzás, hogy megnéztük, mert az első 50 perc után majdnem elaludtunk. Onnantól kezdve alig bírtunk figyelni, egyáltalán nem tetszett a történet. Vontatott volt és erőltetett, annak ellenére, hogy voltak benne jó jelenetek (Szerintünk!!!) . Egy idő után már pörgősebbé válik, de alapvetően nem tetszett a film. Pedig egy nagyon finom erdei gyümölcsös Saga teával vágtunk neki, szóval minden adott volt. (Volt benne kis maci... tündéri.)


Időközben Anyáék is megjöttek, és én is éhes lettem. Így méltó vacsorával zártam a tavasz első napját. A tegnap sült Nutri Free zsemle, kolbászka, egy kis hegyes erős paprika és paradicsom. Nyamm.


Este még megnéztük a ValóVilágot (akár gáz, akár nem... Jóban Rosszbant is nézek, úgyhogy szerintem nekem már tök mindegy), most pedig itt ülök és írom a bejegyzést.
Ma még maximum egy alma lesz meg egy kis Raising Hope sorozat. 
Remélem tetszett az első ilyen jellegű bejegyzés, igyekszem majd ilyen téren is fejlődni, de szerintem ahhoz képest, hogy az első, elég jól sikerült. :)
A lasagne receptjét mindenképpen hozom, és jönni fognak hasonló "átlagos napos" bejegyzések. 

Share:

7 hozzászólás

  1. Ez egy nagyon jó kis nap volt, bárcsak minden nap ilyen lenne :-)))

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Nagyon örülök neki! Lesznek még hasonló bejegyzések. :)

      Törlés
  3. Csak olvaslak és olvaslak te lány:)))) Imádom:))) Az unokámat Napsugárnak hívják és egy tündér,most tanulgatjuk ezt a gluténmentes életet számára... Sütöttem neki egy finom csokis sütifélét ,nemrég lett kész,amibe nem kell liszt.. Megosztom veled próbáld ki: 30 dkg keserű csoki(TIBI) 10 dkg teavaj(TOLLE vagy MIZO) 6 db tojás. A vajat felolvasztod a csokikkal,belkevered a tojások sárgáját,a fehérjéket habbá vered és azt is hozzáforgatod,kb 20x25 ös sütőtálba beleöntöd és tűpróbáig sütöd,kb 20 perc 180-200 fokon.. Olyan mint a brownie!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Andrea!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy szívesen olvasol. :) Kitartást kívánok Nektek!! Nagyon köszönöm a receptet, el fogom készíteni és ha jól sikerül, mindenképpen felteszem a blogra. :)

      Törlés
    2. Szeretettel ölellek!!! Én meg kértem olyan finom próbacsomagot amit nálad láttam itt:)) Köszi az ötletet..

      Törlés