Gluténmentes krumplis nudli rizsliszttel

Az évszámot sem tudom, hogy mikor ettem utoljára nudlit, pedig imádtam. Most valahogy beugrott, hogy miért is nem csináltam eddig? Úgyhogy fogtam magam, lementem a pincébe egy kis krumpliért és nekiálltam. :)

Hozzávalók
  • 450 g főtt krumpli
  • 1 közepes méretű tojás
  • 200 g rizsliszt
  • gluténmentes zsemlemorzsa, olaj
A krumplit meghámoztam, felkockáztam, megfőztem, összetörtem, majd hagytam kihűlni. Mikor kihűlt, beleütöttem a tojást, eldolgoztam és hozzáadtam a lisztet, valamint a sót. Jól gyúrható tésztát kaptam, amiből apró nudlikat formáztam. 
Forró, sós vízben megfőztem őket, majd kevés olajon megpirított gluténmentes zsemlemorzsába forgattam a csapatot.
Mi áfonyalekvárral ettük, isteni volt! :)






Share:

3 hozzászólás

  1. Érdekes,hogy én is ezt a receptet kísérleteztem ki.:)Szilvás,barackos gombócot is késztettem belőle,nagyon finom volt.



    VálaszTörlés
  2. Erdeklodnek,hogy tojas nelkul is mukodik? Vagy tojashelyettesitovel? Koszonom!

    VálaszTörlés
  3. Milyen szolgaltatast hirdethetek?

    VálaszTörlés