Gluténmentes születésnapomra - VERS



Mivel ma van a magyar költészet napja, amit József Attila születésnapjához kötünk, gondoltam, tökéletes alkalom előállni egy új gluténmentes verssel - hiszen már annyian kérdeztétek, mikor lesz új "gluténmentes költemény", hát íme. :)
József Attila után szabadon:

Kiss Dóri: Gluténmentes születésnapomra

Gluténérzékeny lettem én,
A diagnózis most kőkemény
kudarc
és harc.

Kiderült végre, mi bajom,
A részleteket nem taglalom,
ezért
s azért.

Lehettem volna keksz-faló,
Nem ily' glutén megtagadó
szegény
egyén.

De nem lettem, mert szervezetem
Tolerálni is képtelen
a sikért,
mi sért.

Életem teljesen felfordult,
A glutén belőle kiszorult a
jégre
végre.

Kihívás, nem tagadom,
De a diétámat betartom
biztos.
Tilos

minden, amiben van glutén,
Miért lettem éppen én?
sírtam-
ríttam.

Ám azóta már jól vagyok,
Gluténmentes sütőbajnok
lettem,
vettem.

Többen néznek rám bután,
Miért nem eszem csupán
keveset
kenyeret.

Bár nem értik ezt sokan meg,
Magyarázom mindenkinek,
ki ért,
ki nem.

De egyre jobb a helyzetem,
Megszoktam gluténmentes életem,
mára
már a

nyaralás sem okoz gondot,
uralom az új porondot
ha kell,
ha nem.

A Gluténmentes élet blog pedig
Minden kezdőnek szívesen segít,
utat
mutat.

www.glutenmenteselet.blogspot.hu
www.facebook.com/glutenmenteselet
Megosztás esetén kérem a forrást feltüntetni!

Share:

0 hozzászólás