Gluténmentes receptekért kutatva

Szeretem a változatosságot, a meglepetéseket, ebből adódóan van, hogy megunom az átlagost és újítani szeretnék. Rengetegszer keresek interneten új - számomra új -, egyszerű recepteket akár vacsorára, akár reggelire, vagy ebédre, vagy csak úgy, vagy vendégek jönnek, vagy karácsony van, vagy csak kedvem van valamit sütni/főzni. 
Gluténmentes recepteket nem találok olyan mennyiségben, mint rendes recepteket, így sokszor én alakítom át gluténmentessé. Több, kevesebb sikerrel. 
Tudjátok, egyszer már leírtam, hogy a paleo diéta nekünk jelent előnyt és hátrányt is. Előny, mivel egyre több helyen jelennek meg ezáltal gluténmentes hozzávalók, csomagolt termékek, hátrány, mivel egy étteremben, vagy akárhol nem figyelnek annyira a keresztszennyeződésekre az egyre többen diétázó, ám nem lisztérzékeny emberek miatt. 
Azonban a paleo receptek nekünk nagyon jól jönnek, hiszen nem igényelnek glutén tartalmú hozzávalókat. Persze ha éppen nincs kókusz-mandula-, vagy lenmaglisztünk, nyugodtan lehet helyettesíteni a Barbara, a Spar, vagy Schär liszttel, ami éppen megtalálható otthon. 
Nemrég vette fel velem a kapcsolatot a BioNetti oldal szerkesztője. Először megnéztem az online boltjukat, majd később tévedtem csak a receptes oldalukra
Ezt mindenkinek ajánlom, hiszen olyan ötletes finomságok vannak, hogy gyerekek számára is tuti öröm lesz az egészséges étkezés. Személyes kedvencem a Hóember reggelire. De megtalálható a gm. kovászosubi elkészítési módja is, amit már nagyon sokan kerestetek.
Nekem azért tetszik nagyon, mert csomó recept nem is igényli sem azokat a hozzávalókat, sem azoknak a gm. változatát, amit kerülnünk kell. Elsősorban a zöldségekre, húsokra épülő ételeket tudom ajánlani, mert rengeteg ötletet találtok.
Nézzetek körül. :)

Share:

0 hozzászólás