TESZTELÉS 2. Schär gluténmentes nápolyi

Sajnos gluténmentes nápolyiból nem nagy a választék, ami van, az is kegyetlen drága. Pedig régen imádtam a nápolyit. Volt egy nagy kedvencem, már nem tudom milyen márka, de azt hiszem Anya mindig a Penny-ben vette.
Akkor kóstoltam először a Schär nápolyiját, mikor a Legtündéribb barátnőm egyszer névnapomon meglepett vele. El voltam ájulva, pont az az íz, ami a régi kedvencemé volt, csak ez gluténmentes. A diétám óta akkor ettem először nápolyit. Ráadásul isteni finomat.

Ár: Tesco-ban 1100.- körül mozog, sajnos nem tudom az árát pontosan. Nem szoktam nézegetni, mivel nem is vásárolok belőle. Iszonyatosan drága.
Csomagolás: 125 g-os kiszerelésben lehet kapni, mivel elég régen ettem, nem emlékszem, de szerintem 10-12 szelet nápolyi van egy csomagban.
Íz: Tökéletes. Erről nem akarok és felesleges is többet mondani.

Nagyon drága és ebből sajnos nem is szoktam akciót kifogni. Talán egyszer volt, hogy féláron tudtuk venni. Ha akciós, mindenképpen próbáljátok ki, ha nem, akkor meg kérjetek születésnapra/névnapra ilyet, szerintem néha megérdemeljük. :)

Share:

0 hozzászólás