TESZTELÉS 1. Gullón gluténmentes csokidarabos keksz

Arra gondoltam, hogy indítok egy TESZTELÉS címen futó sorozatot, és az adventi "minden napra egy bejegyzés" projekt után egy darabig most minden nap lesz vélemény egy termékkel kapcsolatban. Azért tartom ezt fontosnak, mert szerencsénkre egyre több (de még így is nagyon kevés) gluténmentes termék közül lehet válogatni, és amiket már próbáltam, azokról megosztom Veletek a tapasztalatot. Hátha tudok segíteni :) Mert azt szeretek.

Az első tesztelés alanya a Gullón csokidarabos keksz.
Először is nagyon kell vigyázni vásárláskor, mert van egy igen hasonló csomagolású Gullón keksz, ami azonban csak diabetikus, nem gluténmentes, ám a Tesco-ban az árufeltöltők ezt nem mindig tartják szem előtt és gyakran pakolják a gluténmentes termékek névvel ellátott polcra. Volt, hogy már nekiálltam és átpakoltam a diabetikus termékekhez az összes kartont, de nem kaptam érte fizetést...

Vegyük sorra
Ár: Tescoban 499.-, Euros-100 forintos boltkban 450.-, a gluténmentes termékek árához viszonyítva nem is olyan vészes. Sőt, mondhatni elég jó.
Csomagolás: 130 g-mos kiszerelésben kapható, egy dobozban körülbelül 10 (csak saccolok, elfelejtettem megszámolni, mielőtt megdézsmáltam) kis keksz van.
Íz: "Régi életemhez" ízeihez viszonyítva, nem sokkal másabb, mint a hasonló, ámde búzából készült kekszek. Szerintem nagyon finom.

Összességében pozitív róla a véleményem, habár olcsónak nem mondható, mégsem olyan borsos az ára, mint az előrecsomagolt gm. termékek összességének, és még finom is. Ha még nem kóstoltátok, akkor egy próbát mindenképpen megér. :) Hátha lesz egy új kedvencetek, és az ismerősök majd megtudják, hogy névnapra, születésnapra mivel lehet meglepni. :)


Share:

0 hozzászólás