TESZTELÉS 12. Aréna pláza - Free from hambuger

2013 nyarán voltunk legtündéribb barátnőmmel az Aréna plázában... azt, hogy melyik bevásárlóközpontban szeretnénk nézegelődni bizony az határozta meg, hogy itt lehet gluténmentes hamburgert kapni. Lehet furcsán fog hangozni, de annyira hiányzott már egy kis egészségtelen gyors kaja... :)

Ár: Többféle menüből lehet választani, a menü a szendvics mellett 2 dl üdítőt és általad választott fűszeres, vagy hasábkrumplit tartalmaz. Alapvetően drága, de összevetve a nem gm., ezáltal nem is konkurencia gyorskajáldákkal, az ára teljesen normális.
Menük:

  • Hamburger :895.-
  • Sajtburger: 995.-
  • Free burger: 1095.-
  • Vega burger: 1095.-
  • Dupla sajtburger: 1145.-
  • Queen burger: 1145.-

Csomagolás: Fogyaszthatod helyben is, de el is csomagolják Neked, ha el szeretnéd vinni. Én csomagolva kértem, mert a kis tündér barátnő is vett magának ennivalót és a kajás résznél ültünk le együtt csemegézni.
Íz: A Queen burgert kóstoltam csak - abból adódóan, hogy azóta nem jártam az Aréna plázában -, de az nagyon ízlett. Bár a zsemlén érződik, hogy gm., vagyis kicsit tömény, de a hús, a saláták, a fűszerezés, az öntet nagyon finom volt. A fűszeres krumpliról nem is beszélve. Kívülről ropogós, belül meg mint a vaj. Egyszerűen isteni. Kár, hogy nem gyakran járok Pestre.


1. kép: Így néz ki az üzlet, a Tesco és a Nordsee között van, sajnos éppen semmi nem volt a pultban, de felvették a rendelést és hamar elkészítették, amit kértem.
2. kép: Tündéri barátnővel falatozunk, alul pedig az én menüm. Nyami.

Ha Pesten jártok, térjetek be! :) (és fűszeres krumplit kérjetek a menühöz!!)

Share:

0 hozzászólás