TESZTELÉS 5. Balviten kókuszcsók

Egyszer Anyukám lepett meg egy csomag kókuszcsókkal. Mi mindig online rendeljük meg a liszteket, általában egyszerre rendelünk mindenből nagyobb mennyiséget, mert akkor az hónapokig is kitart és így a szállítás ingyen van. Egy rendelés során a lisztek mellé meglepetésként betett a kosárba egy ilyen kókuszos süteményt. Imádom a kókuszt, így mellélőni abszolút nem tudott.

Ár: Az online felületen 600-700 Ft körül vettük... én drágállom...
Csomagolás: 200 g egy csomag, de hasonlóan a habcsókokhoz, ezek is igen könnyűek, így ez a 200 g elég sok kis "csókot" rejt. Ebből adódóan, ha nem falunk, elég sokáig kitart. És akkor itt újra lehet értelmezni, hogy drága-e érte a 600-700 Ft, ha több napi édességmennyiséget tartalmaz.
Ha nagyon szélsőséges szeretnék lenni: falánkoknak nem éri meg, nem falánkoknak megéri. :D
Íz: Nagyon-nagyon finom. Nekem rendkívül ízlett. Alapjában szeretem a kókuszt, de ilyen habcsók formában  még sosem kóstoltam... hiba volt.


Mindennapokra az ára miatt nem ajánlom, inkább ki kéne kísérletezni, hogy lehet hasonlót sütni. De egyes alkalmakkor szerintem érdemes kipróbálni.

Share:

0 hozzászólás