TESZTELÉS 3. Celi Hope gluténmentes nápolyi

Legelőször akkor kóstoltam meg ezt a típust, amikor a Tesco-ban leárazták majdnem az összeset, mert teljes árért nem sokan vitték. 300 forintért már megérte kipróbálni. Nézzük a részleteket.

Ár: Tescoban változó, néha 815.-, néha azonban 500.- körül mozog a rendes ára. Azonban elég sokszor meg lehet találni akciózva, hiszen a 815 forintot ezek szerint nem csak én sokallom érte, így nem nagyon fogy rendes áron.
Csomagolás: 100 g-os kiszerelésben kapható, azt hiszem 10 szelet nápolyi van egy csomagban.
Íz: A Schär után kóstolva kissé műanyagosnak tűnik, sajnos meg sem közelíti a drágább árkategóriába eső társát. Ennek ellenére (mivel a Schärt nem engedhetem meg magamnak, ebből pedig az akciók következtében többször is tudok vásárolni) többször szoktam venni, és nem is mondanám rossznak, én kifejezetten szeretem. Habár nem olyan finom, mint a másik, szerintem ennek is jó íze van.

Ha akciós, szerintem próbáljátok ki! :)

(kép: glutenmentesbolt.hu)

Share:

0 hozzászólás