Cézár saláta gluténmentesen és kicsit másképp

Pöcussal tegnap megint bandáztunk, felvetettem neki, mi lenne, ha Cézár salátát vacsiznánk. Benne volt az ötletben, így a Tesco-ban vettünk is egy saláta mix-et, egy laktózmentes joghurtot, és hazaérve neki is láttunk. Pár perc alatt elkészül, pláne ha az ember Anyukája éppen csirkemellet süt és lehet kérni belőle 1-2 szeletet. :) Mi szerencsések voltunk.
Két szelet gluténmentes kenyeret felkockáztam, majd kis olajon megpirítottam őket. Levettem a tűzről és beszórtam fokhagyma granulátummal (ami az új kedvencem lett). Kértem Anyától 3 kisebb szelet kis olajban kisütött (előtte sózott) csirkemellet, majd azokat is felkockáztam.
A saláta mixet egy nagyobb tálba öntöttem, rászórtam a csirkemellkockákat - a kenyérkockákkal még vártam, mert nem szerettem volna, ha megszottyosodik. Egy kis edénykében elkészítettem az öntetet: egy pohár laktózmentes joghurtba beletettem egy keveset az új kedvencemből (fokhagyma granulátum), tettem bele egy kis sót, cukrot, majd egy kevéske mustárt. Alaposan elkevertem és a salátára öntöttem. Végül mehettek a pirított fokhagymás kenyérkockák is, jól átforgattuk őket és már készen is voltunk.
Nagyon, nagyon, nagyon fincsi lett. Innentől kezdve mindenbe teszek fokhagyma granulátumot.


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás