Mézes-mustáros csirke párolt zöldséggel és rizzsel

Ma is én voltam a főszakács, a tegnapi fincsi menümmel megnyertem a pozíciót. Megmondom őszintén, nagyon motivált az, hogy Apa tegnap olyan büszke volt rám. Este még jelentkezett a maradékért, amit újból desszerttel zárt le és a nap folyamán, körülbelül 10 mondta el, milyen nagy szerencséjük van, hogy ilyen ügyes vagyok. És hogy jobb volt, mint egy vasárnapi ebéd. 
Hát ma is nekifogtam, ezúttal már nagyobb gyakorlattal (hahaha), hiszen a mai nap folyamán a desszerttel együtt (ami egyébként kakaós-baracklekváros kevert sütemény volt és mindenképpen felteszem majd a receptet, mert nagyon könnyű és isteni omlós a tésztája... de nem az a törős, hanem az a könnyű, finom) összesen kb. 1 órát töltöttem a konyhában. :) Jó, mi?
Úgyhogy most egy extra-gyors, de nagyon finom ebédötletet mutatok meg Nektek.
Egy csirkemellet alaposan megmostam, majd apró kis kockákra vágtam. Serpenyőben olajat hevítettem és beletettem a csirkemellkockákat. Megvártam, míg kicsit megsülnek a húsdarabkák, majd sóztam és borsoztam. (Ha előre megsózzuk, akkor levet ereszt a hús.) Átsütöttem, meghintettem egy kevéske chilivel, majd 1 tk. mézet és 1. ek mustárt kevertem bele. A méz és a mustár egy idő után gyönyörű kérget képezett a húskockákon, ha kicsit meg is pirulnak, akkor készen vagyunk. Ja, és ha mennyeiek az illatok. 
Mellé rizst főztem és zöldséget pároltam (ezeket szerintem nem kell részleteznem.)
A mézes-mustáros hús ötletért köszönet Krisztának, ugyanis azt a receptet vetettem be, amit még egyszer ő nyáron - csak ezúttal csirkemellből! :D 


Mindkettőjüknek nagyon ízlett, azt mondták tökéletes a hús fűszerezése. :) Tényleg nagyon finom volt!
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

1 hozzászólás