Gluténmentes, tojásmentes, tejmentes pudingos keksz

Már több helyen találkoztam a pudingos keksszel, de valamiért sosem éreztem késztetést arra, hogy elkészítsem. Ám vizsgaidőszak kellős közepén az ember mindent értékelni tud, ami gyorsan megvan - lásd, pudingos keksz. Hirtelen jött az ötlet, hogy édességet szeretnék, és gyorsan kellett orvosolni a problémát. Így döntöttem ezúttal a pudingos keksz mellett, ami többféle diétába is beilleszthető. Andi konyhájában bukkantam rá a számomra tökéletes receptre, de én csak féladagot készítettem, így féladaghoz írom le a hozzávalókat.

Hozzávalók
  • 75 g rizsliszt
  • 50 g Mester süteményliszt
  • 50 g gluténmentes vaníliapuding
  • 40 g porcukor
  • 125 g Liga margarin
  • néhány csepp vaníliaaroma
  • kevés kakaópor
A margarint robotgép segítségével kikevertem a cukorral, hozzáadtam a vaníliaaromát, majd a liszteket, a pudingport és alaposan elmorzsolgattam. Itt kettéválasztottam a tésztát - nem volt most itthon csokipudingom, ezért kakaóporral oldottam meg - és az egyik felébe kb. 0,5 csapott ek. kakaóport tettem. Összegyúrtam mindkét részt, majd kis golyókat csíptem le belőlük, szabályos gombóccá formáztam őket, kicsit kilapítottam, majd úgy tettem a sütőpapírral bélelt tepsire.
Villával mintát nyomtam a tetejükre, majd 175 fokos sütőben kb. 15 perc alatt megsütöttem őket.
Szerintem nagyon-nagyon finomak lettek, és az meg plusz előny, hogy fél óra alatt sütéssel együtt elkészülünk vele. :)



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

6 hozzászólás

  1. Nekem miert ragad annyira, hogy formazni is ali birom es a kezemrol is alig jon le? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Probald meg ugy, hogy a liszteket meg robotgeppel kevered hozza, jo morzsas lesz, es csak a pudingporral gyurod ossze kezzel! Igy is ragad, de joval konnyebb es gyorsabb is! :) en csokis-kokuszos pudingporral csinaltam es valami isteni illat tolti be a konyhamat, most fogom kivenni a sutobol! :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Mester liszt helyett lehet csak rizsliszttel csinalni?

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is azt kérdezném, hogy elég-e a rizsliszt?

    VálaszTörlés
  5. Nem próbáltam még, de szerintem működnie kell úgy is! :)

    VálaszTörlés