Szilveszter 2o15 --> 2o16

Őszinte leszek, ebben az évben semmi kedvem nem volt a felhajtáshoz, amivel az emberek általában búcsúztatják az óévet. Közben persze az a gondolat is elkeserített, hogy nyugdíjasokhoz méltó szórakozással szeretném eltölteni az év utolsó éjszakáját, de egy fülgyulladással a nyakamon fülemben, ezáltal hihetetlen fejfájással és takony-kórral nem igazán volt kedvem semmihez. Apa ráadásul szilveszter napján jöhetett ki a kórházból, nem volt valami egyszerű az elmúlt időszak... legszívesebben bekuckóztam volna, és filmeket néztem volna egész éjszaka - természetesen pattikukival és forrócsokival. De még milyen szerencse, hogy Bálint ezt nem hagyta, és minden követ megmozgatott, hogy lehetőleg ennyi idősen még ne a nyugdíjasoknak szánt szilveszteri műsorok társaságában várjak egy szebb, boldogabb és jobb évet. Talán nem is vetett volna valami jó fényt az újévre... :)
A lényeg annyi, hogy kb. egy nappal szilveszter előtt leszervezte a programot, így egy barátját és az ő barátnőjét vártuk szilveszterre. A készülődést nem vittem túlzásba, sütöttem szezámos falatkákat, néhányat kicsit cifráztam, és újévi üzeneteket rejtettem a belsejükbe. (Jó tanács: ha ilyesmire vetemedtek, akkor mindenkit tájékoztassatok jó előre, a legjobb akkor, mielőtt még belépnének a házba, hogy vigyázat, néhány kis finomságban újévi üzenet van, mert esetleg 1-2 lecsúszhat a sütivel együtt... neeem, nem tapasztalatból mondom. :) )
Franciasaláta készült, sütöttem hozzá virslit, desszertnek pedig somlói galuskát csináltam, mert egyszerű és mert nagyon finom. Vettünk még chipset (természetesen a Sparos paprikást :)), pattikukit, az italokról pedig Bálint gondoskodott. Szóval abszolút natúr-szilveszterre készültünk, már ami a kaját illeti.
Végül kicsit máshogy alakult az este, mint terveztük, gyakorlatilag egész éjszaka tűzijátékoztunk. Életemben nem láttam még ilyen szépeket... és én is lőttem! ;) 
Összességében örülök, hogy végül így alakult a program, a szilveszteri műsorok még várhatnak egy jó 40 évet...
Rengeteg tervem van 2o16-ra, ami sok munkával, idővel és energiával jár. Mindemellett remélem, hogy a szerencse is oldalamra szegődik, és karöltve járjuk végig ezt az új évet, ami minden bizonnyal jobb lesz, mint az előző. :)
Nagyon boldog, sikerekben, nevetésben gazdag újévet kívánok Nektek is, remélem velem tartotok 2o16-ban is! :)

forrás: Pinterest

sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás