Gluténmentes kakaós muffin - Halloween-i ötletek

Halloween-re készülődve Pinteresten találtam egy nagyon aranyos ötletet, azt használtam fel, kicsit átvariálva.  :) Egy kakaós tésztát álmodtam meg alapnak, a díszítés meg már csak fantázia kérdése.

2 tojáshoz hozzáadtam 10 dkg cukrot, egy csomag vaníliás cukrot, majd robotgéppel alaposan elkevertem. Kimértem 10 dkg Schär mix B-t, 6 dkg rizslisztet, 4 dkg Barbara kenyér és kelt lisztet, elkevertem egy zacskó sütőporral és 3 dkg holland kakaóporral, majd 1,5 dl laktózmentes tejjel felváltva a cukros tojáshoz kevertem. Hozzáadtam 5 dkg Liga margarint, alaposan kikevertem, majd én minimuffin formákba tettem, de igazából ez már lényegtelen, nagyban is tökéletes! :D
175 fokos sütőben kb. 15-20 percig sütöttem, de alkalmazni kell a fogpiszkáló-próbát, vagyis szúrjunk az egyikbe egy fogpiszkálót, és ha nem marad rajta semmi, akkor jó. :)

Máz: 1 tojásfehérjét felvertem, majd 14 dkg porcukorral alaposan elkevertem. Megkentem vele a muffinok tetejét, majd a maradék mázat kakaóporral színeztem és azzal alkottam meg a koponya-arcokat és a pókhálókat.


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás