Gluténmentes, szénhidrátcsökkentett erdei gyümölcsös táska

Ez az a finomság, amit a 100 g NoCarb rostmixből készített tésztám másik feléből alkottam. Előtte nap Pöcus evett valami gyümölcsös táskát, a Sparban vette, és ez hozta az ihletet. 
Elképesztő fincsi lett ez is, és bizony lelkiismeretfurdalás nélkül lehet falatozni ezekből a finomságokból. :)

A tészta ugyanúgy alakult, azt bemásolom:
Hozzávalók
  • 100 g NoCarb rostmix
  • 2 g porélesztő
  • fahéj ízlés szerint (nagyon finom alapízt ad neki, de ha nem szeretitek, elhagyható :) )
  • vanília aroma (ugyanaz az eset, mint a fahéjnál)
  • 20 g cukornak megfelelő mennyiségű édesítő (kinek, milyen van)
  • 2 tojás
  • 1,75 dl tej
  • 2 ek. olvasztott vaj (tejmentes diétában kókuszolaj)
A rostmixet elkevertem a porélesztővel, fahéjjal, vaníliával, édesítővel, majd ráöntöttem a meleg tejet, beleütöttem a tojásokat és robotgép dagasztófejével összedolgoztam. Hozzáadtam az olvasztott vajat, beledolgoztam, majd letakartam és 40 percet pihentettem.
A kinyújtott tésztából szintén négyzet alakokat vágtam, ha fél adaggal dolgoztok, akkor 4, ha a 100 grammnyival, akkor 8 lesz belőle.
A négyzetek egyik felébe kis csíkokat húztam, a másik felére tettem a tölteléket, ami a következőképpen alakult: fagyasztott erdei gyümi mixet kiolvasztottam, krumplinyomóval összenyomtam a nagyobb darabjait, édesítettem, majd egy kis útifűmaghéjat adtam hozzá, hogy összefogja az egészet.
A négyzet "bevagdosott" felét a töltelékesre hajtottam, a széleket lenyomkodtam, majd villával is végigmentem rajtuk.
Szintén 175 fokos sütőben szintén 20 percig sült és ez is nagyon fincsi lett. :)


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás