Gluténmentes kertiparti - vendéglátás

Múlt szombaton volt a én bulim, amit már nagyon vártam.
Rengeteget készültünk, igyekeztünk másmilyen menüt összeállítani, mint a két héttel ezt megelőző partin volt (Kriszta diplomaosztója).


26 vendéget vártunk, így rendeztük el az udvaron az asztalokat és a székeket. Mindenkinek készítettem ültetőkártyát és a szalvétát is igyekeztem úgy megválasztani, hogy hangulatos és vidám legyen.
A vendégváró falatokat elfelejtettem lefotózni, milyen szerencse, hogy ez nem változott. Ezúttal is sajtos/szezámmagos rudakat és krumplis pogácsát sütöttünk.




A svédasztalt ismét terülj-terül asztalkám volt rengeteg finomsággal...

7. Finom díszek: http://glutenmenteselet.blogspot.hu/2014/07/egyszeru-es-mutatos-finomsagok.html






És a sütemények is hozták ezt a színvonalat. :)






Nagyon jó volt a hangulat, végigroptuk az estét/éjszakát. Ennyi előnye már tuti volt annak, hogy diplomát szereztem... :)
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás