Gluténmentes linzer és ischler


Azt már mindannyian tudjátok rólam, hogy óriási Minnie egér rajongó vagyok. Amennyire kiskoromban hidegen hagyott és inkább a Disney hercegnők csillogó világa felé orientálódtam, ma sokkal inkább Minnie egér egyszerű, de mégis csábos megjelenése ragad meg.
Ezért rendelt nekem Kriszta nemrég egy Minnie és Mickey egér sütiformát.
Gondoltam, a diplomaosztó partimon is bevetem, mert ezek kellőképpen sugallják, hogy az én partimról van szó. A lányok sima linzerek, míg a fiúk csokibevonattal ischlerek lettek.


Egy tálban elkevertem 20 dkg Schär Mix B lisztet, 20 dkg Barbara kenyér és kelttészták lisztet, 5 dkg rizslisztet, egy fél csomag sütőport, 12 dkg cukrot, egy csomag vaníliás cukrot, egy kis fahéjat, egy citrom reszelt héját (előtte alaposan mossuk meg a citromot), hozzáadtam 25 dkg felkockázott margarint és két nagyobb tojást.

Addig morzsoltam, míg szépen össze nem állt a tészta. 
Rizsliszttel szórt deszkán nagyon vékonyra nyújtottam, kiszaggattam és 175 fokon sütöttem kb. 8 percig. Amikor kihűltek, baracklekvárral ragasztottam össze a fejeket és az "aljakat", majd másnap, mikor már jól összetapadt a két réteg, étcsokit és egy kis margarint olvasztottam a mikróban.

A fiúk fejét belemártogattam, így születtek meg az ischler csávók.


A fahéj és a citromhéj annyira finom és pikáns ízt kölcsönöz neki, hogy egyszerűen isteni. Ezerszer finomabb, mint a rendes ischler. Próbáljátok ki!! :)
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás