Gluténmentes sajtkrémes kifli

Az új mesterművem. Hétvégén, amikor hostessként dolgoztam egy szupermarketben, a pultom pont a Medve sajtokkal szemben volt felállítva. Két napig szemeztünk, és akkor jött az ötlet: sajtkrémes kiflit kell csinálni! Pont akciós volt, mikor Apukám meglátogatott, el is vitte magával a mai vacsorám ihletőjét.

A májkrémes kiflim tésztáját készítettem el, recept ITT. Ugyanúgy hagytam fél órát kelni, addig lereszeltem egy kis trappista sajtot, és a reszelt sajtba borsot kevertem - szintén keveset. A Medve sajtot felvágtam - egy háromszöget kb. 5 felé.
Mikor megkelt a tészta, téglalap alakúra nyújtottam, és csúcsos háromszögeket vágtam belőle. A háromszögek alapjához egy adag borsos reszelt sajtot tettem és egy pici Medve sajtot, amit az előbb felkockáztam.
Feltekertem, megkentem tojással és a maradék borsos reszeltsajtot rászórtam a tetejükre.
175 fokon sültek kb. 25 percig.


Annyira finomak lettek, hogy nem igaz! Már megint büszke lehetek magamra...

És így vágtam fel a kinyújtott tésztát:


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

1 hozzászólás

  1. Sajnos már azt írja h a majkremes kifli recept nem található. Pedig ma ezt szerettem volna elkészíteni.
    😟

    VálaszTörlés