Gluténmentes túrógombóc

Gyorsan elkészíthető, isteni gombócok. Nekünk ez a fajta nagyon bevált, szerintem érdemes kipróbálni. :)

Fél liter laktózmentes tejből, kb. 6 ek. rizsdarából, egy csipet sóból és egy kevés cukorból főzünk egy sűrű tejbedarát. Jó sűrűt. Még melegen hozzáadunk 25 dkg túrót és alaposan elkeverjük.
Kis olajon gm. zsemlemorzsát pirítunk, majd a vizes kézzel formázott gombócokat megforgatjuk benne. 

Kész is! :)
Tejföllel, cukorral/édesítővel lehet fogyasztani. Nagyon finom. :)



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

7 hozzászólás

  1. Nagyon tetszik, hogy ilyen egyszerű, és a képeken is nagyon jól néz ki, a hétvégén kipróbálom! Juli

    VálaszTörlés
  2. Szia, szeretném megkérdezni, hogy rizsdarát hol kaphatok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Mester család boltjában szoktam venni, de bioboltokban is kapható, csak meg kell nézni, hogy garantáltan gluténmentes-e.

      Törlés
  3. Régen is így készítettem a túrógombócot, csak búzadarával. Pont ma gondoltam rá, hogy de jó lenne, de nem tudtam hogy hogyan tudnám gm kivitelezni. Örülök, hogy rátaláltam a receptedre.

    VálaszTörlés
  4. Köszi a receptet, megcsináltam, nagyon jó lett... az állaga sokkal jobban bejött nekünk, mint a búzadarásnak... a megtakarított időről nem is beszélve.. szuper gyors volt :) :) :)

    VálaszTörlés