Gluténmentes, tojásmentes mikrós brownie


Mindig is vonzott a brownie, mégis ennyi időnek kellett eltelnie, hogy nekiálljak. Az átlagos recept mind ír néhány tojás is, és mivel a brownie közepe "folyósabb", mindig az az érzés volt bennem, hogy a közepe nem sül meg rendesen, és akkor ott van a nyers tojás...
Na de ez a recept tojásmentes és kicsit hamisítvány is, mert nem rendes csokoládéból készül, de isteni finom! Pár perc az egész és valami fantasztikus! :)

A recept Illés Krisz Konyhájából ered, csak én gluténmentesítettem. Szükségünk lesz 1/4 bögrényi cukorra, 1/4 bögrényi Schär mix B-re (szerintem egyébként mindegy), kis sóra, két ek. holland kakaóporra, olvasztott vajból én csak 1 evőkanálnyit tettem, tejből viszont legalább 6-ot. Alaposan elkevertem, majd egy Jénaiba téve, 2 percre betettem a mikróba. A 2 perc utáni állapot az, amikor a belseje kanalazandó, de én most rendes süti formát szerettem volna, úgyhogy 3 percet futott. Mikor kicsit kihűlt, szív alakot formáztam belőle, majd két szív közé tejszínhabot nyomtam és meggyszemeket tettem. :) Fincsi volt!

sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás