TESZTELÉS: Nestlé gluténmentes corn flakes

Azóta keresem a tökéletes corn flakes-t, amióta gluténérzékeny lettem. Kipróbáltam rengeteg félét, de az íz, az ár, vagy az állag miatt egyiket sem mondhattam tökéletesnek. Sőt, olyan igazi kukoricapehelyre nem is bukkantam. Nemrégiben azonban felkeresett a Nestlé Cereal Partners egyik munkatársa és felajánlotta, hogy küldenek nekem egy kis kóstolót az új Nestlé gluténmentes kukoricapehelyből. Nagyon megörültem a lehetőségnek, ezúton is köszönöm! :)

Alig vártam, hogy kipróbálhassam, már nagyon izgatott voltam! Kicsit cifráztam a dolgokat, így nem csupán tejet öntöttem a tetejére, hanem meghintettem kevés fahéjjal (nagyon jó hatással van a szervezetre) és aszalt vörösáfonyát szórtam bele. Hát, nem is tudom, hogy fogalmazzak. Isteni volt? Olyan igazi kukoricapelyhes! Sőt, talán még finomabb is! Könnyű, ropogós és nagyon finom!
Tudjátok, hogy mindig bajban voltam a reggelikkel, hát innentől kezdve nem leszek! :)
Ja, hát a legfontosabbat majdnem kifelejtettem: 400-500 Ft között kapható!


Tervben vannak receptek, amiket a corn flakes-ből fogok elkészíteni, így ha beszereztek belőle pár dobozzal, azért hagyjatok belőle - bár tudom, hogy nehéz lesz! :)

Share:

0 hozzászólás