TESZTELÉS: Ceres gluténmentes hamburgerzsemle

Hamburger imádó vagyok, imádom a hamburgerhúst, a rengeteg finomságot, amivel teletömjük, a zöldségeket, a sajtot, a ketchupot meg a mustárt meg a hamburgerszószt meg úgy alles zusammen (nem vagyok németes, remélem jól írtam). A hamburger zsemle sem mindegy, de engem egyébként a "töltelékkel" meg lehet venni kilóra, úgyhogy a zsemlénél gyakorlatilag annyi a kritérium, hogy gluténmentes legyen és amikor beleharapok, ne érezzem úgy, hogy egy pozdorjalappal van dolgom. Eddig csak a Nutri Free hamburgerzsemléjét próbáltam, amivel tökéletesen levettek a lábamról, a felsorolt két feltétel teljesítése mellett nagyon finom is volt, és az állaga sem hagyott kivetnivalót.
Ámde egyszer kóstoltam a Ceres gluténmentes toast kenyerét és el voltam hűlve, hogy milyen puha és milyen finom! (Az árától ugyanígy el voltam hűlve, csak sajnos ebben az esetben negatív irányban...)
Úgyhogy Anya meglepett egy "pár" gluténmentes hamburgerzsemlével ezúttal Cereséktől. Ahogy kettévágtam a zsemlét, ez is hozta a "tejóégdepuha" érzést, ami előrecsomagolt gluténmentes pékáru esetében valljuk be, igen ritka. Jöhetett minden földi jó, Univer hamburgerszósz, hagyma, Marathon hamburgerhús (Spar-ban lehet kapni), sajt, nyár híján paradicsom sajnos nem jött, uborka, ketchup és a zsemlekupak. Egy kicsit betettem a mikróba, mert ugye úgy az igazi, majd kóstoltam. 
Az ízharmónia lenyűgözött, de most a zsemléről kell véleményt alkotnom. Összevetve a Nutri Free zsemlével, ezt mintha kicsit szárazabbnak találtam volna, pedig ha megnyomogatjátok a belsejét, sokkal puhább, mint a Nutri zsemle belseje. Valahogy mégis szárazabb a hatás, de egyébként összességében nagyon, nagyon, nagyon finom! :)
Árban egyébként körülbelül ugyanúgy mozog, mint a Nutri, 2 db zsemle általában 500-600 Ft között van. Ami még csomagolás szempontjából a Nutri előnyére válik, hogy külön van csomagolva a két zsemle, tehát külön is el lehet fogyasztani, míg a Ceres zsemlék esetében ha megbontjuk a zacskót, akkor érdemes hamar elfogyasztani a másikat is, mielőtt megszikkadna.


Egy - talán - elfogult hamburger imádó: sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás