Gluténmentes pizza

Rengetegféle lisztből készítettem már gluténmentes pizzát, de igazából mindig csak a liszteket változtatom, a recept ugyanaz: a jól bevált, tökéletes pizzareceptem. :)
Ezúttal a Mester család kelt tészta lisztjét vetettem be és ebből készítettem el az isteni olasz finomságot.

Hozzávalók
  • 250 g Mester család kelt tészta liszt
  • 4 g porélesztő
  • 1 tk.só
  • 2 dl meleg víz
  • 2 ek. olívaolaj
A lisztet elkevertem a porélesztővel, sóval, hozzáadtam a meleg vizet, elkezdtem összedolgozni, majd mehetett az olaj és tovább dagasztottam a tésztát. Tiszta konyharuhával lefedtem és 50 percig kelesztettem.
Mikor megkelt, picit átgyúrtam, majd két részre osztottam - két kisebb pizzát szerettem volna belőle készíteni.
A tetejére Mester család pizzaszósz, sonka, chilis kolbi (♥) és sajt került.
175 fokos sütőben kb. 25 percig sütöttem, isteni finom lett - meleg szívvel, tüzes szájízzel ajánlom a chilis kolbit feltétként, egyszerűen ISTENI!



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás