Gluténmentes 10 perces fánk - Hadarik Rita termékcsalád

Ismertek, fánk-függő vagyok. Nem tudom, hogy melyik függőségi szinten, a függők társadalmának mely rétegeiben rejtőzöm, de biztos, hogy nem a kezdők között. Régóta vagyok a szeren... Élesztős, sütőporos, túrós, sima, csokis... teljesen mindegy, a fánk bizony fánk és utánozhatatlanul jó.
Hadarik Rita süteményporai közül negyedikként a fánknak ugrottam neki - hogy voltam képes kivárni a sort? Jó kérdés. :) Isteni jól hangzott, hogy mindössze 10 perces munka vár rám és már kóstolhatom is a pillekönnyű fánkokat.
Ismét hihetetlen egyszerű volt a dolgom, csupán összekutyultam mindent, amit a csomagolás kért tőlem.

Hozzávalók
  • 300 g Hadarik Rita 10 perces fánk lisztkeverék
  • 3 dl kefir
  • 3 tojás
  • 15 g cukor
A tojásokat felvertem, hozzáadtam a kefirt, majd a lisztkeveréket, a porcukrot, és mivel egy kicsit béna vagyok, akadt  egy kis pluszmunkám. A 15 g nekem elsőre valamiért 15 dkg volt... pedig eskü nincs gondom sem a matekkal, sem a szövegértéssel... biztos már annyira rákészültem a fánkra. :) Na lényeg, a lényeg, úgy a 3. evőkanál cukor után furcsállni kezdtem a dolgot, valamiért (hahaha) soknak tűnt a cukormennyiség, így biztos, ami biztos, még egyszer csekkoltam. Bőszen kanalaztam kifelé a cukrot, nagy vonalakban sikerült is. :)
A kész tésztát - ami egy galuskaállagú massza - 15 percig pihentettem, majd olajba mártott kanál segítségével forró olajba "szaggattam".
Mikor szép aranybarnára sültek, kivettem őket, majd porcukorral és lekvárral tálaltam.Isteni könnyű, puha, finom fánkok lettek. :)
(Egy kistálkába kitettem a lekvárt, hogy azért mégis jól mutasson, majd feneketlen bendőm eluralkodva az előbbi terven, úgy termelte be a fánkokat, hogy a lekvárról teljesen elfeledkezett.)
Hát, ilyen ez a fánk-függőség. :)



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás